Jäsenten keilailusarja

Jäsenyhdistystemme jäsenet voivat osallistua omaan keilailusarjaan ja kilpailla rennolla otteella muita jäseniä vastaan. Voit siis valita vapaasti itsellesi sopivan keilahallin, ajankohdan sekä sen, kenen kanssa pelaat.

Kunkin kuukauden eli kilpailujakson tulokset julkaistaan tulossivuilla (katso alta otsikko Tulospalvelu), joten pääset näkemään oman ja muiden sijoitukset pitkin kautta. Lähde mukaan kokeilemaan!

Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenten keilailusarja alkoi 1.1.2021 ja kestää vuoden loppuun.

Pelimuoto

Kilpailu toteutetaan kahden sarjan henkilökohtaisena kilpailuna vapaasti valittavassa keilahallissa. Kilpailujakso on yksi kuukausi. Jakson aikana voi pelata rajattoman määrän. Samalla keilavuorolla pelatun jakson paras kahden sarjan tulos jää voimaan. Kaikki pelaavat samassa sarjassa ilman tasoituksia.

Kilpailumaksu

Erillistä kilpailumaksua ei ole. Keilahalli veloittaa ratamaksun hinnastonsa mukaisesti. Kun yhdellä radalla keilaa 3 henkilöä, niin kaikki ehtivät yleensä tunnin aikana pelata 2 sarjaa. Kilpailuun voivat osallistua Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenet.

Kilpailuaika

Kilpailujaksot kuukausittain 1.1.2021 alkaen joulukuun 2021 loppuun. Kesätauko on kesä–elokuu.

Säännöt

Kilpailussa sovelletaan Suomen Keilailuliiton kilpailusääntöjä. Apuvälineiden käyttö on sallittua lukuun ottamatta reunavalleja eli bumpereita.

Tulospalvelu

Kilpailun jälkeen osallistujan tulee lähettää hänen 2 sarjan yhteistuloksensa sähköpostilla osoitteeseen keilailutulokset@neuroliitto.fi Postissa tulee käydä ilmi osallistujan nimi ja yhdistys/kerho sekä keilahalli. Kilpailun nettisivuilla julkaistaan osallistujan nimi, yhdistys/kerho ja tulokset.

Keilailusarjan tulostilanne 2021

Kokonaistulokset 2020