Keilailusarja

Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenten keilailusarja alkaa 1.1.2017 ja kestää vuoden loppuun asti.

Pelimuoto

Kilpailu toteutetaan kahden sarjan henkilökohtaisena kilpailuna vapaasti valittavassa keilahallissa. Kilpailujakso on yksi kuukausi. (Jakson aikana voi osallistua rajattoman määrän). Samalla keilavuorolla pelattu jakson paras kahden sarjan tulos jää voimaan. Kaikki pelaavat samassa sarjassa ilman tasoituksia.

Kilpailumaksu

Erillistä kilpailumaksua ei ole. Keilahalli veloittaa ratamaksun hinnastonsa mukaisesti. Kun yhdellä radalla keilaa 3 henkilöä, niin kaikki ehtivät yleensä tunnin aikana pelata 2 sarjaa. Kilpailuun voivat osallistua Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenet.

Kilpailuaika

Kilpailujaksot kuukausittain 1.1.2017 alkaen joulukuun 2017 loppuun.

Säännöt

Kilpailussa sovelletaan Suomen Keilailuliiton kilpailusääntöjä. Apuvälineiden käyttö on sallittua lukuun ottamatta reunavalleja eli bumpereita.

Tulospalvelu

Kilpailun jälkeen osallistujan tulee lähettää hänen 2 sarjan yhteistuloksensa sähköpostilla osoitteeseen keilailutulokset@neuroliitto.fi Postissa tulee käydä ilmi osallistujan nimi ja yhdistys/kerho sekä keilahalli. Kilpailun nettisivuilla julkaistaan osallistujan nimi, yhdistys/kerho ja tulokset.

Kokonaistulostilanne 2017

Yhdistetyt tulokset kevät