Toimitusehdot

Maksutavat

Tilaukset maksetaan verkkomaksuna tai laskulla. Laskulla maksaminen edellyttää yksityishenkilöillä syntymäajan, ja yhteisöillä tai oppilaitoksilla y-tunnuksen ilmoittamista.

Yli 75 euron arvoiset tilaukset toimitamme postiennakolla. Postiennakolla lähetettäessä tuotteet ja toimituskulut maksetaan lähetyksen vastaanottamisen yhteydessä.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, www.paytrail.com

Toimituskulut

Veloitamme toimituskuluja 6 €/ lähetys, toimitus yhteen osoitteeseen. Toimituskulut voivat vaihdella sesonkituotteiden tai valikoitujen tuotteiden kohdalla. Yli 1 kg:n lähetyksissä laskutamme postikulut painon mukaan. Toimituskulut lisätään laskun loppusummaan.

Joulukortit sekä -merkit toimitetaan ilman toimituskuluja. Emme toimita alle 8,00 €:n tilauksia

Yli 75 € arvoiset tilaukset toimitamme postiennakolla, jolloin hintaan lisätään myös postiennakkomaksu 7,50 €.

Toimitusaika

Postitamme tilaukset noin 2 viikon sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan postissa kirjeenä tai postipakettina lähimpään postitoimipaikkaan. Toimitamme tilauksesi kirjepostina aina, kun se on mahdollista. Toimitustapaan liittyvät toiveet voi kirjoittaa tilauslomakkeen viestikenttään. Yli 75 € arvoiset tilaukset toimitamme postiennakolla.

Arvonlisävero

Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Yleishyödyllisenä järjestönä Neuroliitto ry ei ole arvonlisäverovelvollinen. Avain Ky:n myymät ja toimittamat varainhankintatuotteet sisältävät arvonlisäveron. Näihin kuuluvat joulukaupan tuotteet.

Tilausrajoitukset

Tilaaminen edellyttää 18 vuoden ikää. Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Tarkistamme tarvittaessa luotto- ja asiakastiedot. Neuroliitolla on tarvittaessa oikeus evätä tilaus.

Palautusehdot

Kaikilla ostamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus sillä edellytyksellä, että tuotetta ei ole käytetty. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessaan. Liitä mahdolliseen palautukseesi myös palautuksen syy. Tuotteet voi palauttaa asiakaspalautuksena postissa ilman postimaksua.

Jos palautat postiennakolla maksettuja tuotteita, saat hyvityksen suoraan pankkitilillesi. Merkitse palautustietoihin pankkitilisi numero. Hyvitykset maksetuista ja palautetuista tuotteista toimitamme vain tilaajan omalle pankkitilille.

Yksityisyyden suoja

Keräämme asiakkaista vain tietoja, joita he itse tarkoituksellisesti jättävät. Voit kieltää tietojesi hyödyntämisen jatkossa, jolloin poistamme ne asiakasrekisteristämme. Henkilötiedot ja tiedot maksutapahtumista eivät välity ulkopuoliselle.

Lisätiedot ja kysymykset

Asiakaspalvelu arkisin klo 9–15 (ei heinäkuussa)
avaintuotteet@neuroliitto.fi