Toimitusehdot

Maksutavat

Tilaukset maksetaan laskulla. Tämä edellyttää yksityishenkilöillä syntymäajan ja yhteisöillä tai oppilaitoksilla y-tunnuksen ilmoittamista. Yli 75 euron arvoiset tilaukset toimitamme postiennakolla. Postiennakolla lähetettäessä tuotteet ja toimituskulut maksetaan lähetyksen vastaanottamisen yhteydessä.

Toimituskulut

Veloitamme toimituskuluja 6 €/ lähetys, toimitus yhteen osoitteeseen. Yli 1 kg:n lähetyksissä laskutamme postikulut painon mukaan. Toimituskulut lisätään laskun loppusummaan. Yli 75 € arvoiset tilaukset toimitamme postiennakolla, jolloin hintaan lisätään myös postiennakkomaksu 5 €.

Toimitusaika

Toimitamme tilauksesi noin 2 viikon sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan postissa kirjeenä tai postipakettina lähimpään postitoimipaikkaan. Toimitamme tilauksesi kirjepostina aina, kun se on mahdollista. Toimitustapaan liittyvät toiveet voi kirjoittaa tilauslomakkeen viestikenttään. Yli 75 € arvoiset tilaukset toimitamme postiennakolla.
Arvonlisävero

Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Yleishyödyllisenä järjestönä Neuroliitto ry ei ole arvonlisäverovelvollinen.

Avain Ky:n myymät ja toimittamat varainhankintatuotteet sisältävät arvonlisäveron. Näihin kuuluvat joulukaupan tuotteet.

Tilausrajoitukset

Tilaaminen edellyttää 18 vuoden ikää. Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Tarkistamme tarvittaessa luotto- ja asiakastiedot. Neuroliitolla on tarvittaessa oikeus evätä tilaus.

Alennusta oppaista

Opiskelijat sekä Neuroliiton jäsenyhdistykset ja -kerhot saavat oppaista 50 % alennuksen. Kirjoita tilauslomakkeen viestikenttään opiskelijatilauksessa oppilaitoksen ja yhdistystilauksessa yhdistyksen tiedot.

Kappalemäärään perustuvat alennukset koskevat kaikkia tilaajia:
10 kpl -10 %
50 kpl -20 %
100 kpl -25 %
Palautusehdot

Kaikilla ostamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus sillä edellytyksellä, että tuotetta ei ole käytetty. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessaan. Liitä mahdolliseen palautukseesi myös palautuksen syy. Tuotteet voi palauttaa asiakaspalautuksena postissa ilman postimaksua.

Jos palautat postiennakolla maksettuja tuotteita, saat hyvityksen suoraan pankkitilillesi. Merkitse palautustietoihin pankkitilisi numero. Hyvitykset maksetuista ja palautetuista tuotteista toimitamme vain tilaajan omalle pankkitilille.

Yksityisyyden suoja

Keräämme asiakkaista vain tietoja, joita he itse tarkoituksellisesti jättävät. Voit kieltää tietojesi hyödyntämisen jatkossa, jolloin poistamme ne asiakasrekisteristämme. Henkilötiedot ja tiedot maksutapahtumista eivät välity ulkopuoliselle.

Lisätiedot ja kysymykset

Asiakaspalvelu