facebook pixel

Jäsenen mobiilipalvelu

Kirjaudu jäsenen mobiilipalveluunKirjautuminen ei onnistunutMobiilipalvelun lisääminen kännykän aloitusnäyttöön

Neuroliiton uudesta jäsenen mobiilipalvelusta löydät sähköiset jäsenkorttisi, joten jatkossa et tarvitse enää paperikortteja, vaan korttisi kulkevat mukana kännykässäsi. Mobiilipalvelussa voit myös päivittää omia yhteystietoja sekä ilmoittautua yhdistyksen vapaaehtoistehtävään.

Mobiilipalveluun kirjaudutaan osoitteessa oma.neuroliitto.fi.

Mitä mobiilipalvelu pitää sisällään?

  • Jäsenkortti
  • Potilasjäsenille Vessapassi ja Diagnoosikortti
  • Omien tietojen muokkausmahdollisuus (sähköpostiosoite ja puhelinnumero). Huomioithan, että osoitetietojen muutokset saamme suoraan Postilta, kun olet tehnyt sinne osoitteenmuutosilmoituksen.
  • Ilmoittautumislomake yhdistyksen vapaaehtoistehtäviin
  • Hyödyllisiä linkkejä yhdistyksesi ja Neuroliiton verkkosivuille sekä sosiaalisen median kanaviin

Näin kirjaudut jäsenen mobiilipalveluun

  1. Mene osoitteeseen oma.neuroliitto.fi
  2. Kirjaudu palveluun omalla jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella. Jos kirjaudut sähköpostiosoitteella, on sen oltava sama, jonka olet ilmoittanut jäsenrekisteriin.
  3. Ensimmäistä kertaa kirjautuessa sinun pitää luoda salasana: Kirjoita kirjautumisikkunaan sähköpostiosoitteesi tai jäsennumerosi, paina sitten ”Tilaa uusi salasana”. Saat sähköpostiisi koodin salasanan määrittämistä varten.

Jatkossa kirjautumisen yhteydessä voi rastittaa ruudun ”Muista kirjautumiseni”. Tällöin kirjautumisesi pysyy voimassa 180 päivää mobiilipalvelussa käyntisi jälkeen.

Huom! Mikäli sinulla on yhdistyksen jäsen- tai vapaaehtoisvastaavana jo yhdistyskäyttäjän salasana jäsenrekisteriin, et tarvitse uutta salasanaa, vaan kirjautuminen mobiilipalveluun tapahtuu samalla salasanalla.

Kirjautuminen ei onnistunut, mikä avuksi?

  • Kirjautumisessa käytettävä sähköposti on oltava sama, minkä olet jäsenrekisteriin ilmoittanut. Jos yritit kirjautua sähköpostiosoitteellasi siinä onnistumatta, kirjaudu palveluun jäsennumerollasi.
  • Oletko uusi jäsen? Jos olet juuri liittynyt jäseneksi, voi olla, että yhdistys ei ole ehtinyt vielä hyväksyä jäsenyyttäsi. Jäsenen mobiilipalvelua pystyy käyttämään vasta, kun jäsenyys on yhdistyksessä hyväksytty.
  • Tarvittaessa ota yhteyttä sähköpostilla jasenasiat@neuroliitto.fi

Mobiilipalvelun lisääminen kännykän aloitusnäyttöön

Palvelun ja sieltä löytyvien mobiilikorttien käyttö on näppärintä, jos lisäät jäsenpalvelun kuvakkeen kännykkäsi aloitusnäyttöön.

Lisäystavoissa on laitekohtaisia eroja, mutta pääsääntöisesti lisääminen onnistuu seuraavasti.

  • Android: 1) Avaa sivu oma.neuroliitto.fi Chrome-selaimeen ja kirjaudu sisään, 2) Klikkaa kolmea pistettä selaimen oikeassa yläkulmassa, 3) Klikkaa avautuvasta valikosta ”Lisää aloitusnäyttöön”, 4) Klikkaa ”Lisää”.
  • iOS: 1) Avaa sivu oma.neuroliitto.fi Safari-selaimeen ja kirjaudu sisään, 2) Klikkaa selaimen alareunassa keskellä olevaa nuolikuvaketta, 3) Klikkaa avautuvasta valikosta ”Lisää Koti-valikkoon”, 4) Klikkaa ”Lisää” oikeasta yläkulmasta.

Kysymyksiä mobiilipalvelusta?

Lähetä sähköpostia osoitteeseen jasenasiat@neuroliitto.fi

Jäsennumerosi

Jäsennumerosi löydät jäsenmaksulaskusta, jäsenkortista sekä painetun Avain-lehden takakannen osoitekentästä.

Jos sinulla on ongelmia jäsennumeron kanssa, ole yhteydessä: jasenasiat@neuroliitto.fi.

Tutustu eri jäsenlajeihin

Neuroyhteisöön voi liittyä potilasjäseneksi, omaisjäseneksi tai kannatusjäseneksi. Tutustu jäsenlajeihin Liity jäseneksi -sivulla.