Tuotekategoriat löydät alta

Verkkokaupasta voit ostaa Neuroliiton lahjatuotteita, adresseja, kortteja, grafiikkaa ja oppaita. Tuotto menee lyhentämättömänä MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastavien sekä heidän läheistensä hyväksi. Joululahjat ja -kortit löydät sesonkituotteiden kategoriasta!

Grafiikka Grafiikka
Ladattavat tuotteet Ladattavat tuotteet
Lahjatuotteet Lahjatuotteet
Onnitteluun Onnitteluun
Oppaat ja kirjat Oppaat ja kirjat
Osanottoon Osanottoon
Sesonkituotteet Sesonkituotteet
Tue toimintaamme Tue toimintaamme

Uusimmat tuotteet

Kuusipuu-korttisetin kansikuvat ovat vesivärityylisiä kuvituksia. Yhdessä lapsi koristelee kuusta, toisessa joku lukee kirjaa kuusen vieressä, kolmannessa on lämmintä juomaa sisältävät mukit kuusen edessä, neljännessä joku vetää kuusta perässään, viidennessä on asetelma, jossa on sydän kupissa, karkkitankoja ja lahjoja.

Kuusipuu-korttilajitelma

Kun tilaat vähintään kaksi lajitelmaa taitettavia joulukortteja 29.11. mennessä, lähetämme sinulle kaupan päälle viisi valitsemaamme pakettikorttia kuorineen.

8,50
Heijastinkassissa on Neuroliiton väritys ja mustat kantonyörit.

Heijastinkassi

Heijastava kassi Neuroliiton väreissä ja logolla. Toinen puoli heijastavaa materiaalia ja toinen puoli Nylon Ripstop -materiaalia.

12,00
Kannessa punainen ruusu puisella tasolla sekä kultafolioinnilla teksti Onnea.

Onnen ruusu

A5-kokoinen onnitteluadressi, jonka kannessa kaunis kultafoliokoristelu.

6,95
Kannessa kukkakimppu, jonka keskellä isoja valkoisia kukkia, reunoilla liiloja kellokukkia ja pikkutalvion vihreitä lehtiä. Kannessa kultafolioinnilla teksti Onnea!

Viherkimppu

A5-kokoinen onnitteluadressi, jonka kannessa kaunis kultafoliokoristelu.

6,95