Yhdistysaktiivin työkalupakki

Tästä osiosta löydät esimerkiksi yhdistystoimintaan liittyviä ajankohtaisia asioita, tietoa ja työkaluja. Osa sivuista on yhdistysaktiiveille suunnattuja, salasanasuojattuja sivuja.Yhdistysaktiivin työkalupakki korvaa aikaisemman yhdistysnetin.

Liiton tapahtumakalenteri

Moneen tapahtumaan, vaikka nyt järjestökoulutuksiin, ilmoittaudutaan Tapun eli tapahtumakalenterin kautta. Löydät sen helposti käyttämällä neuroliitto.fi-sivuston etusivuilta löytyviä oikopolkuja, tai klikkaamalla tästä.

Yhdistysten nettisivujen uudistaminen

Yhdistysten nettisivuja uudistetaan uuteen sivupohjaan, joka vastaa ilmeeltään liiton omien sivujen pohjaa. Uudistuksen yhteydessä siirrymme yksinkertaisempaan WordPress-pohjaiseen sivuston hallintaan. Neuroliitto tarjoaa myös koulutusta uuden sivupohjan käyttöön, eli uudistuksen yhteydessä voi tilata sivujen ylläpidosta jatkossa vastaaville perehdytyksen omissa tiloissanne.

Jos yhdistykselläsi on käytössä neuroliiton vanha sivupohja, ei vaihdoksesta synny yhdistykselle lisäkustannuksia. Lisäksi etuna voi saada 30e alennusta vuosimaksuun, jos sivustolle haluaa Neuroliiton hallinnoiman mainonnan. Jos haluaa vaihtaa omasta pohjasta liiton pohjaan, on kustannus muutokselle 50e (kertaluonteinen) ja vuosimaksu 180e (tai mainoksilla 150e) vuodessa.

Jos haluatte uudistaa omia sivujanne, ottakaa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla:

Anna Jalonen
anna.jalonen@neuroliitto.fi

Tukea jäsenkirjeen postitukseen 2018

Työkalupakkiin kirjautuminen

Mikäli sinulla ei ole aiemmin ollut salasanaa kyseisiin materiaaleihin/Yhdistysnettiin, mutta toimit aktiivisesti omassa yhdistyksessäsi esim. sihteerinä, kerhon ohjaajana, jäsen-, liikunta- tai keräysvastaavana tai muussa tehtävässä, voit pyytää salasanan yhdistysaktiivin työkalupakkiin klikkaamalla tästä.