Yhdistysaktiivin työkalupakki

Tästä osiosta löydät esimerkiksi yhdistystoimintaan liittyviä ajankohtaisia asioita, tietoa ja työkaluja. Osa sivuista on yhdistysaktiiveille suunnattuja, salasanasuojattuja sivuja.

Yhdistysaktiivin työkalupakki korvaa aikaisemman yhdistysnetin. Työkalupakissa on kaikki tarpeelliset ja päivitetyt aineistot, joten yhdistysnettiin ei voi enää kirjautua marraskuun jälkeen.

Mikäli sinulla ei ole aiemmin ollut salasanaa kyseisiin materiaaleihin/Yhdistysnettiin, mutta toimit aktiivisesti omassa yhdistyksessäsi esim. sihteerinä, kerhon ohjaajana, jäsen-, liikunta- tai keräysvastaavana tai muussa tehtävässä, voit pyytää salasanan yhdistysaktiivin työkalupakkiin klikkaamalla tästä.

HUOM! Jos et löydä etsimääsi, voit vielä turvautua vähän aikaa vanhaan Yhdistysnettiin, jonne pääset vanhoilla tunnuksillasi. Kiitos joustavuudesta!

Ajankohtaista

Työkalupakkia täydennetään 1.12.2017 osiolla, joka sisältää kolme erilaista perehdytysreittiä yhdistysten luottamushenkilöille ja vapaaehtoistoimijoille. Kun yhdistyksen kokous valitsee hallitukseensa uusia toimijoita, järjestösuunnittelijat auttavat yhdessä sopien heidän perehdyttämisessään.