Yhdistysaktiivin työkalupakki

Tästä osiosta löydät esimerkiksi yhdistystoimintaan liittyviä ajankohtaisia asioita, tietoa ja työkaluja. Osa sivuista on yhdistysaktiiveille suunnattuja, salasanasuojattuja sivuja. Yhdistysaktiivin työkalupakki korvaa aikaisemman yhdistysnetin.

Liiton tapahtumakalenteri

Moneen tapahtumaan, kuten järjestökoulutuksiin, ilmoittaudutaan Tapun eli tapahtumakalenterin kautta.

Tapahtumakalenterin löydät myös Neuroliiton yhdistyssivujen kautta.

Yhdistysten nettisivujen uudistamisessa loppukiri

Yhdistysten omia nettisivuja on nyt vuoden verran uudistettu Neuroliiton uuteen sivupohjaan. Sivujen uudistus on tarkoitus viedä loppuun ennen vuodenvaihdetta, joten nyt kannattaa tarttua tilaisuuteen, kun apua ja tukea on tarjolla. Nettisivuprojektia jatkaa järjestöassistentti Anna Jalonen. Jos yhdistyksellä ei ole juuri nyt aikaa suorittaa kokonaisuudistusta, voidaan nyt tehdä vain vanhojen sivujen sisällön siirtäminen uudelle pohjalle ja WordPressin käyttökoulutus. Näin pohjatyö on valmiina, kun yhdistyksellä on aikaa perehtyä sisällön uudistamiseen.

Uusi sivupohja on muokkaajalle looginen ja helpottaa sivujen ylläpitoa. Samalla se on käyttäjälle selkeä ja ilmeeltään Neuroliiton kanssa yhtenäinen. Sivut voimme suunnitella ja toteuttaa yhdessä, ja koulutamme yhdistyksestä toimijoita sivujen päivittämiseen. Tukea saa myös sivujen julkaisun jälkeen! Erityisesti Neuroliiton vanhalla pohjalla olevat sivut halutaan mukaan uudistukseen, mutta myös muilta sivupohjilta voi siirtyä yhtenäiselle pohjalle.

Jos yhdistykselläsi on käytössä neuroliiton vanha sivupohja, ei vaihdoksesta synny yhdistykselle lisäkustannuksia. Lisäksi etuna voi saada 30e alennusta vuosimaksuun, jos sivustolle haluaa Neuroliiton hallinnoiman mainonnan. Jos haluaa vaihtaa omasta pohjasta liiton pohjaan, on kustannus muutokselle 50e (kertaluonteinen) ja vuosimaksu 180e (tai mainoksilla 150e) vuodessa.

Jos haluatte uudistaa omia sivujanne, ottakaa yhteyttä:
Anna Jalonen
anna.jalonen@neuroliitto.fi

Tukea jäsenkirjeen postitukseen 2018

Työkalupakkiin kirjautuminen

Osa sivuista on yhdistysaktiiveille suunnattuja, salasanasuojattuja sivuja.

Mikäli sinulla ei ole aiemmin ollut salasanaa Yhdistysaktiivin työkalupakkiin, mutta toimit aktiivisesti omassa yhdistyksessäsi esim. sihteerinä, kerhon ohjaajana, jäsen-, liikunta- tai keräysvastaavana tai muussa tehtävässä, voit pyytää salasanan klikkaamalla tästä