Tule töihin Neuroliittoon

Neuroliitossa työskentelee lukuisia oman alansa ammattilaisia, mm. sosiaali- ja terveysalan, hallinnon, viestinnän ja järjestötyön tehtävissä.

Tutustu avoimiin työpaikkoihin alla olevasta listasta tai rekrytointijärjestelmässämme. Jos sinua kiinnostavaa paikkaa ei juuri nyt ole avoinna, täytä avoin hakemus toivomallesi paikkakunnalle. Avoimella hakemuksella voit hakea myös osa-aikatyötä, oppisopimus- ja siviilipalveluspaikkaa. Täältä näet henkilöstörekisterin tietosuojaselosteen.

Avoimia työpaikkoja

Hoitajat kertovat työstään Neuroliitossa

“Täällä saan tehdä työni hyvin ja arvojeni mukaan”

Palvelutalo Merenpisaran kahvihuone täyttyy iloisesta puheensorinasta, kun vastaava sairaanhoitaja Outi Tallus sekä hoitajat Airi Sippola ja Vilhelmiina Laitinen istahtavat kanssani alas. Tuntuu, että he ovat tunteneet toisensa aina, vaikka tapasivat vasta äskettäin.

Outi on ollut töissä Merenpisarassa vuodesta 2008, aluksi hoitajana ja sittemmin sairaanhoitajana ja vastaavana sairaanhoitajana: ”Ilmapiiri meillä on avoin, rohkaiseva ja toisia tukeva. Työkaverit ovat aivan ihania, ja huumori kukkii. Muutamat kollegat olen tuntenut jo monta vuotta. Nämä ihmiset ovat minulle kuin perhettä.”