Tue toimintaa

Neuroliiton toimintaa voi tukea liittymällä jäseneksi, lahjoittamalla tai ostamalla tukituotteita. Voit lahjoittaa MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastavien hyväksi siirtämällä valitsemasi summan Neuroliiton tilille. Vaihtoehtoina ovat myös puhelin-, merkkipäivä-, kuukausi- tai testamenttilahjoitukset.

Kerätyillä varoilla tuotetaan ohjaus- ja neuvontapalveluita sekä virkistys- ja liikuntatoimintaa MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastaville. Lisäksi varoja käytetään tiedotus- ja vaikuttamistoimintaan sekä MS-taudin tai harvinaisten neurologisten sairauksien tieteelliseen tutkimukseen.

Osoita Neuroliitto toiminnan tukemiseksi tarkoitetut lahjoitukset tilille: FI88 5710 0420 7349 15

Lahjoita puhelimitse 0600 9 2622 (10,02 €/puhelu +pvm)

Keräyslupa: RA/2016/847
Lupa on voimassa 1.1.2017–31.12.2018 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuunottamatta.

Merkkipäivälahjoitus

Ohjaa merkkipäiväsi huomionosoitukset Neuroliiton toimintaan. Pyydä kukkien ja lahjojen sijaan ystäviäsi lahjoittamaan juhlapäivänäsi Neuroliitolle. Merkkipäivälahjoitukset voi pyytää osoittamaan Neuroliiton tilille: FI88 5710 0420 7349 15.

Lahjoituksen yhteydessä viestiosaan tulee merkitä, kenen merkkipäivästä on kysymys. Viesti voi olla esimerkiksi ” Reijo 50 vuotta t. Matti ja Maija Meikäläinen”. Ota yhteyttä, niin voimme lähettää sinulle tiedon onnittelijoistasi merkkipäivän jälkeen.

Tee testamentti: Lahjoita paremmalle huomiselle

Tekemällä testamentin voit jo elinaikanasi päättää miten omaisuutesi käytetään. Halutessasi tukea MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastavien hyväksi tehtävää työtä voit osoittaa omaisuutesi joko Neuroliiton järjestötoiminnalle tai tutkimusta tukevalle MS-säätiölle. Säätiölle osoitetuille testamenttivaroille perustetaan testamentin tekijän niin toivoessa erikseen nimetty rahasto. Tarvittaessa saat apua testamentin tekemiseen Neuroliitosta.

Tue yrityksesi nimellä

Yritysjäseneksi ovat tervetulleita kaikki yritykset toimialasta riippumatta. Jäsenmaksullaan yritysjäsenet saavat tietoa liiton toiminnasta ja jäsentapahtumista mm. Avain lehdestä (kuusi numeroa vuodessa) sekä alennusta ilmoituksista liiton julkaisuissa ja liiton hyväksi myytävistä tuotteista. Yritykset ovat myös tervetulleita yhteistyökumppaneita erilaisiin tapahtumiin sekä ilmoittajiksi Avain-lehteen.

Lahjoita säännöllisesti

Kuukausilahjoittajana lahjoituksesi ohjautuu MS-tautiin ja harvinaisiin neurologisiin sairauksiin sairastuneiden hyväksi joka kuukausi ilman ylimääräisiä kuluja. Valtakirjalla voit valtuuttaa pankkisi veloittamaan tililtäsi valitsemasi summan kuukausittain haluamanasi päivänä.

Täytä ja lähetä alla oleva lomake niin toimitamme sinulle kuukausilahjoittajan viitenumeron ja valtakirjan, jonka voit viedä pankkiisi. Voit irtisanoa veloitussopimuksen milloin tahansa ilmoittamalla siitä pankkiisi. Yhteystietojasi käytetään vain Neuroliitto ry:n yhteydenpitoon, tietojasi ei luovuteta eteenpäin.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Ryhdy kuukausilahjoittajaksi