Tue toimintaa – Tee lahjoitus

Neuroliiton toimintaa voi tukea liittymällä jäseneksi, lahjoittamalla tai ostamalla tukituotteita. Kerätyillä varoilla tuotetaan ohjaus- ja neuvontapalveluita sekä virkistys- ja liikuntatoimintaa MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastaville. Lisäksi varoja käytetään tiedotus- ja vaikuttamistoimintaan sekä MS-taudin tai harvinaisten neurologisten sairauksien tieteelliseen tutkimukseen.
Keräyslupa: RA/2016/847
Lupa on voimassa 1.1.2017–31.12.2018 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuunottamatta.

Lahjoita tilille

Osoita Neuroliiton toiminnan tukemiseksi tarkoitetut lahjoitukset tilille: FI88 5710 0420 7349 15

Puhelinlahjoitus

Lahjoita puhelimitse 0600 9 2622 (10,02 €/puhelu +pvm)

Merkkipäivälahjoitus

Pyydä kukkien ja lahjojen sijaan ystäviäsi lahjoittamaan juhlapäivänäsi Neuroliiton toimintaan. Merkkipäivälahjoitukset voi pyytää osoittamaan Neuroliiton tilille: FI88 5710 0420 7349 15. Lahjoittajan tulee merkitä viestiosaan, kenen merkkipäivästä on kysymys. Viesti voi olla esimerkiksi ”Reijo 50 vuotta t. Matti ja Maija Meikäläinen”. Ota yhteyttä, niin voimme lähettää sinulle tiedon onnittelijoistasi merkkipäivän jälkeen.

Testamenttilahjoitus

Tekemällä testamentin voit jo elinaikanasi päättää miten omaisuutesi käytetään. Halutessasi tukea MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastavien hyväksi tehtävää työtä voit osoittaa omaisuutesi joko Neuroliiton järjestötoiminnalle tai tutkimusta tukevalle MS-säätiölle. Säätiölle osoitetuille testamenttivaroille perustetaan testamentin tekijän niin toivoessa erikseen nimetty rahasto. Tarvittaessa saat apua testamentin tekemiseen Neuroliitosta.

Säännöllinen kuukausilahjoitus

Kuukausilahjoittajana lahjoituksesi ohjautuu MS-tautiin tai harvinaiseen neurologiseen sairauteen sairastuneiden hyväksi joka kuukausi ilman ylimääräisiä kuluja. Valtakirjalla voit valtuuttaa pankkisi veloittamaan tililtäsi valitsemasi summan kuukausittain haluamanasi päivänä.

Täytä ja lähetä alla oleva lomake, niin toimitamme sinulle kuukausilahjoittajan viitenumeron ja valtakirjan, jonka voit viedä pankkiisi. Voit irtisanoa veloitussopimuksen milloin tahansa ilmoittamalla siitä pankkiisi. Yhteystietojasi käytetään vain Neuroliitto ry:n yhteydenpitoon, tietojasi ei luovuteta eteenpäin.

Ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.
  • Kuukausilahjoittajan on oltava täysi-ikäinen.

Yrityksesi voi myös auttaa

Yritysjäseneksi ovat tervetulleita kaikki yritykset toimialasta riippumatta. Jäsenmaksullaan yritysjäsenet saavat tietoa liiton toiminnasta ja jäsentapahtumista mm. Avain-lehdestä (kuusi numeroa vuodessa) sekä alennusta ilmoituksista liiton julkaisuissa ja liiton hyväksi myytävistä tuotteista. Yritykset ovat myös tervetulleita yhteistyökumppaneita erilaisiin tapahtumiin sekä ilmoittajiksi Avain-lehteen.