Tue toimintaa tekemällä lahjoitus

Neuroliiton toimintaa voi tukea liittymällä neuroyhteisön jäseneksi, lahjoittamalla tai ostamalla tukituotteita. Kerätyillä varoilla tuotetaan ohjaus- ja neuvontapalveluita sekä virkistys- ja liikuntatoimintaa MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastaville. Lisäksi varoja käytetään tiedotus- ja vaikuttamistoimintaan.

Keräyslupa: RA/2020/1444. Lupa on voimassa 1.1.2021 alkaen.
Keräyksen tuottoa käytetään erityisesti tiedon tuottamiseen ja jakamiseen liiton edustamista sairauksista, niiden hoidosta ja kuntoutuksesta sekä niiden vaikutuksista sairastavien elämään. Keräyksen tuottoa voidaan käyttää myös ohjaus- ja neuvontapalveluiden tuottamiseen sairastaville ja heidän läheisilleen sairauksista, niiden hoidosta ja kuntoutuksesta sekä niiden vaikutuksista sairastavien elämään.

Tästä pääset tutustumaan varainhankinnan rekisterin tietosuojaselosteeseen.

Testamenttilahjoitus

Tekemällä testamentin voit jo elinaikanasi päättää miten omaisuutesi käytetään. Halutessasi tukea MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastavien hyväksi tehtävää työtä voit osoittaa omaisuutesi Neuroliitolle. Tarvittaessa saat apua testamentin tekemiseen Neuroliiton lakimieheltä.

Lahjoita tilille

Osoita Neuroliiton toiminnan tukemiseksi tarkoitetut lahjoitukset tilille: FI88 5710 0420 7349 15

Puhelinlahjoitus

Lahjoita puhelimitse 0600 9 2622 (10,10 €/puhelu +pvm)

Merkkipäivälahjoitus

Pyydä kukkien ja lahjojen sijaan ystäviäsi lahjoittamaan juhlapäivänäsi Neuroliiton toimintaan. Merkkipäivälahjoitukset voi pyytää osoittamaan Neuroliiton tilille: FI88 5710 0420 7349 15. Lahjoittajan tulee merkitä viestiosaan, kenen merkkipäivästä on kysymys. Viesti voi olla esimerkiksi ”Reijo 50 vuotta t. Matti ja Maija Meikäläinen”. Ota yhteyttä, niin voimme lähettää sinulle tiedon onnittelijoistasi merkkipäivän jälkeen.

Säännöllinen kuukausilahjoitus

Kuukausilahjoittajana lahjoituksesi ohjautuu MS-tautiin tai harvinaiseen neurologiseen sairauteen sairastuneiden hyväksi joka kuukausi ilman ylimääräisiä kuluja. Valtakirjalla voit valtuuttaa pankkisi veloittamaan tililtäsi valitsemasi summan kuukausittain haluamanasi päivänä.

Täytä ja lähetä alla oleva lomake, niin toimitamme sinulle kuukausilahjoittajan viitenumeron ja valtakirjan, jonka voit viedä pankkiisi. Voit irtisanoa veloitussopimuksen milloin tahansa ilmoittamalla siitä pankkiisi. Yhteystietojasi käytetään vain Neuroliitto ry:n yhteydenpitoon, tietojasi ei luovuteta eteenpäin.

Ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Valitse alta se ajankohta, joka sopii sinulle paremmin veloitusajankohdaksi.

Yrityksesi voi myös auttaa

Kannatusjäseneksi ovat tervetulleita kaikki yritykset toimialasta riippumatta. Jäsenmaksullaan kannatusjäsenet saavat tietoa liiton toiminnasta ja jäsentapahtumista mm. Avain-lehdestä (kuusi numeroa vuodessa). Yritykset ovat myös tervetulleita yhteistyökumppaneita erilaisiin tapahtumiin sekä ilmoittajiksi Avain-lehteen.

• Tutustu kannatusjäsenyyteen ja muihin neuroyhteisön jäsenlajeihin osoitteessa neuroliitto.fi/liity

Olemme mukana Auttamisesta arkea -lahjoituspalvelussa

Auttamisesta arkea -vastuullisuusmerkkiNeuroliiton toimintaa voi tukea myös Auttamisesta Arkea -lahjoituspalvelussa. Palvelussa on mukana iso joukko suomalaisia järjestötoimijoita, joiden yhteisenä missiona on tehdä auttamisesta arkea valinta kerrallaan. Lisätietoa auttamisestaarkea.fi-sivustolta täältä.