Jäsenalennukset yhteistyökumppaneilta

Yhteistyökumppanit tarjoavat Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenille erilaisia alennuksia, joihin voit tutustua alla. Jäsenedut päivittyvät vuoden aikana.

Muut jäsenedut näet jäsenlajien sivuilta: potilasjäsenen edutomaisjäsenen edutkannatusjäsenen edut

Apu-Tuote
Apu-Tuote tarjoaa Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenille 10 % alennuksen avainkoodilla: Avain. Saat alennuksen verkkokaupasta www.aputuote.fi Koodi syötetään maksuvaiheessa kohtaan Kuponkikoodi. Koodi on voimassa vuoden 2021 loppuun saakka.

Apuväline Avux -logo
Apuväline Avux tarjoaa jäsenillemme 10 % alennuksen koodilla: AVAIN2021. Tästä pääset Apuväline Avuxin verkkokauppaan.

Lankamaailma
Lankamaailma antaan Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenkortin omaaville henkilöille 10 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista Lankamaailman myymälöissä. Lisäksi yli 6 hengen ryhmät saavat 20 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista.

Lisäksi Lankamaailman verkkokaupassa jäsenet saavat -10 % kaikista tuotteista alennuskoodilla (koodi: VNeuro10). Alennus ei kuitenkaan koske lahjakortteja. Koodi tulee syöttää verkkokaupassa Ostoskori-vaiheessa Kampanjakoodit-kohtaan. Koodia voi käyttää useammilla ostokerroilla ja se on voimassa 31.12.2021 asti. Alennusta ei voi saada jälkikäteen. Kaikki yli 60 €:n tilaukset toimitetaan ilman postimaksua.

Matka-agentit, suomalainen matkanjärjestäjä
Matka-Agentit, Elämys Travel Design Oy tarjoaa jäsenille Matka-Agenttien online-järjestelmän kautta tehdyistä varauksista 5 % alennuksen (matkakalenterin opastetut matkat). Saat edun käyttöösi aloittamalla matkasi varaaminen tämän linkin kautta. Järjestelmä laskee alennuksen automaattisesti varauksen päätteeksi, muista tuotetunnus: matka1.

Miimun kangas tarjoaa alennusta jäsenille.

Miimun kangas tarjoaa Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenille ja työntekijöille on -10 % kaikista normaalihintaisista tuotteista.

Seniorihissit
Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenet saavat 5 % alennuksen Seniorihissit.fi:n ohjehinnoista. Alennus on voimassa vuoden 2021. www.seniorihissit.fi

Vivomixx
Vivomixx tarjoaa Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenille 10 % alennuksen Vivomixx-maitohappobakteereista verkkokaupassa www.vivomixx.fi  koodilla Avain2021-koodilla. Alennus on voimassa vuoden 2021.