Liity jäseneksi neuroyhteisöön

Etenevän neurologisen sairauden diagnoosin saaminen on usein pysäyttävä hetki sairastavalle ja hänen läheiselleen. Elämä ei kuitenkaan lopu diagnoosiin, vaan sairauden kanssa voi elää hyvää elämää. Neuroliiton 25 jäsenyhdistyksessä on noin 10 000 jäsentä. Liittymällä jäseneksi saat rinnallesi koko neuroyhteisön tuen, jota voit hyödyntää haluamallasi tavalla.

Liity potilasjäseneksi

Voit liittyä potilasjäseneksi, jos sairastat MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta. Olet voinut saada diagnoosin hetki sitten tai olet sairastanut jo pitempään.

Liity omaisjäseneksi

Sairaus koskettaa myös läheistä ja vaikuttaa arkeen sekä ihmissuhteisiin. Jos olet sairastavan puoliso, vanhempi, lapsi, sisarus tai hyvä ystävä, voit liittyä omaisjäseneksi.

Liity kannatusjäseneksi

Et ehkä itse koe tarvitsevasi neuroyhteisön tukea, mutta haluat tukea toimintaa. Tällöin voit liittyä henkilö- tai yhteisökannatusjäseneksi.

Ota käyttöön jäsenen mobiilipalvelu!

Jäsenen mobiilipalvelun kautta saat omat jäsenkorttisi mukaan kännykkään ja voit luopua paperikorteista! Mobiilipalvelussa voit päivittää myös omat tietosi sekä ilmoittautua yhdistyksen vapaaehtoiseksi. Palveluun kirjaudutaan jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella osoitteessa oma.neuroliitto.fi.

Uudelle jäsenelle ja jäsenhankkijalle lahjaksi unimaski

Kun liityt potilas- tai omaisjäseksi, haluamme tarjota sinulle paremmat yöunet. Neuroliiton unimaski pitää valon poissa ja ilmoittaa muille kaipaavasi latausta. Maskin saa myös jäsenhankkija, jonka nimen uusi jäsen mainitsee liittymislomakkeessa. Kannattaa siis suositella jäsenyyttä!

Liittymislomakkeeseen

Jäsenille alennuksia yhteistyökumppaneilta

Yhteistyökumppanit tarjoavat Neuroliiton jäsenyhdistysten jäsenille erilaisia alennuksia. Jäsenedut päivittyvät vuoden aikana.

Tutustu ja hyödynnä!

Kerro mitä jäsenyys merkitsee sinulle

Oletko jo neuroyhteisön jäsen? Kerro, mitä jäsenyys on sinulle antanut. Nostamme positiivisia kommentteja esiin nettisivuillamme ja sosiaalisessa mediassa.

Kirjoita kommentti