Järjestösuunnittelijat

Järjestösuunnittelijat tarjoavat palveluita Neuroliiton jäsenyhdistyksille sekä niiden kerhoille ja muille vertaisryhmille. Yhteistyö sovitaan jokaisen yhdistyksen kanssa erikseen. Yhdistysten luottamushenkilöt ja muut aktiivitoimijat saavat järjestösuunnittelijoilta perehdytystä ja neuvontaa mm. yhdistyksen hallintoon, toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen. Järjestösuunnittelijoiden alueet näet kartasta alempana sivua.

Järjestösuunnittelijat ovat kouluttajina useimmissa liiton järjestökoulutuksissa ja työpajoissa.

Kukin suunnittelija vastaa oman alueensa sidosryhmäyhteistyöstä, jota tehdään muiden järjestöjen mm. Neurologisten vammaisjärjestöjen alueverkosto sekä oppilaitosten, viranomaisten ja palveluntuottajien kanssa. Alueellisen verkostoitumisen tavoitteena on viestittää jäsenistön tarpeita palvelujärjestelmiin.

Jokaisella järjestösuunnittelijalla on lisäksi valtakunnallinen kehittämistehtävä, joita ovat vertaistuki, paikallisvaikuttaminen, kokemustoiminta, tuetut lomat sekä läheisten toiminta.

Neuroliiton järjestösuunnittelijoita ovat Sirpa Vuorenmaa-Hilton, Ville Keskinen, maaria Lillberg, Sari Raitakari sekä Kirsi Asula.

Pohjakartta @ Karttakeskus, Lupa L8530

Ota yhteyttä järjestösuunnittelijoihin

Kuva järjestösuunnittelija Sirpa Vuorenmaa-Hiltonista.
Sirpa Vuorenmaa-Hilton, HYKS-alue

• Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Etelä-Karjalan neuroyhdistys, Helsingin ja Uudenmaan neuroyhdistys, Kymenlaakson neuroyhdistys, Lapin neuroyhdistys, Neuro-Porvoo, Päijät-Hämeen neuroyhdistys
  • Valtakunnallinen vastuualue: Neuroliiton tuetut lomat yhteistyössä MTLH:n kanssa, jäsenkyselyt yhdistyksille
  • p. 0400 976 742

Kuva järjestösuunnittelija Ville Keskisestä.
Ville Keskinen, TAYS-alue

• Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Etelä-Pohjanmaan neuroyhdistys, Kanta-Hämeen neuroyhdistys,  Länsi-Pohjan neuroyhdistys, Oulun seudun neuroyhdistys, Pirkanmaan neuroyhdistys, Pohjois-Pohjanmaan neuroyhdistys
  • Valtakunnallinen vastuualue: Yhdistysten paikallisvaikuttaminen
  • p. 0400 976 740

Kuva järjestösuunnittelija Maaria Lillbergistä.
Maaria Lillberg, TYKS-alue

• Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Keski-Pohjanmaan neuroyhdistys, Lounais-Suomen neuroyhdistys, Rauman seudun neuroyhdistys, Satakunnan neuroyhdistys, Vaasanseudun neuroyhdistys
  • Kielet: suomi, ruotsi
  • Valtakunnallinen vastuualue: Kokemustoiminnan koordinointi, Yhdistysaktiivin työkalupakki
  • p. 0400 976 718maaria.lillberg@neuroliitto.fi

Kuva järjestösuunnittelija Sari Raitakarista.
Sari Raitakari, KYS-alue

• Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Etelä-Savon neuroyhdistys, Kainuun neuroyhdistys, Keski-Suomen neuroyhdistys, Pohjois-Karjalan neuroyhdistys, Pohjois-Savon neuroyhdistys
  • Valtakunnallinen vastuualue: Neuroliiton vertaistukijoiden koulutus ja ohjaus, läheisten toiminnan koordinointi, jäsenkyselyt yhdistyksille
  • p. 0400 976 741

Kuva järjestösuunnittelija Anni Malkamäestä.
Anni Malkamäki, OYS-alue

• Vanhempainvapaalla  vuoden 2021
  • Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: ks. muiden järjestösuunnittelijoiden kohdalta

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula: valtakunnalliset harvinaisyhdistykset

Järjestö- ja erikoissuunnittelijat löydät myös Facebookista.