Järjestösuunnittelijat

Järjestösuunnittelijat tarjoavat palveluita Neuroliiton jäsenyhdistyksille sekä niiden kerhoille ja muille vertaisryhmille. Yhteistyö sovitaan jokaisen yhdistyksen kanssa erikseen. Yhdistysten luottamushenkilöt ja muut aktiivitoimijat saavat järjestösuunnittelijoilta perehdytystä ja neuvontaa mm. yhdistyksen hallintoon, toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen. Järjestösuunnittelijoiden alueet näet kartasta alempana sivua.

Järjestösuunnittelijat ovat kouluttajina useimmissa liiton järjestökoulutuksissa ja työpajoissa.

Kukin suunnittelija vastaa oman alueensa sidosryhmäyhteistyöstä, jota tehdään muiden järjestöjen mm. Neurologisten vammaisjärjestöjen alueverkosto sekä oppilaitosten, viranomaisten ja palveluntuottajien kanssa. Alueellisen verkostoitumisen tavoitteena on viestittää jäsenistön tarpeita palvelujärjestelmiin.

Jokaisella järjestösuunnittelijalla on lisäksi valtakunnallinen kehittämistehtävä, joita ovat vertaistuki, paikallisvaikuttaminen, kokemustoiminta, tuetut lomat sekä läheisten toiminta.

Neuroliiton järjestösuunnittelijoilla on ohjattavanaan eri alueiden jäsenyhdistykset.

Pohjakartta @ Karttakeskus, Lupa L8530

Järjestösuunnittelijoiden yhteystiedot – Ota yhteyttä!

Anni Malkamäki, OYS-alue

• p. 0400 976 743, anni.malkamaki@neuroliitto.fi
  • Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Kainuun neuroyhdistys, Keski-Pohjanmaan neuroyhdistys, Lapin neuroyhdistys, Länsi-Pohjan neuroyhdistys, Oulun seudun neuroyhdistys, Pohjois-Pohjanmaan neuroyhdistys

Järjestösuunnittelija Anni Malkamäki.

Sari Raitakari, KYS-alue

• p. 0400 976 741
  • Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Etelä-Savon neuroyhdistys, Keski-Suomen neuroyhdistys, Pohjois-Karjalan neuroyhdistys, Pohjois-Savon neuroyhdistys
  • Valtakunnallinen vastuualue: Neuroliiton vertaistukijoiden koulutus ja ohjaus, läheisten toiminnan koordinointi, jäsenkyselyt yhdistyksille
Kuva järjestösuunnittelija Sari Raitakarista.

Kuvassa: Sari Raitakari

Ville Keskinen, TAYS-alue

• p. 0400 976 740
  • Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Etelä-Pohjanmaan neuroyhdistys, Kanta-Hämeen neuroyhdistys,  Pirkanmaan neuroyhdistys
  • Valtakunnallinen vastuualue: Yhdistysten paikallisvaikuttaminen
Kuva järjestösuunnittelija Ville Keskisestä.

Kuvassa: Ville Keskinen

Maaria Lillberg, TYKS-alue

• p. 0400 976 718maaria.lillberg@neuroliitto.fi
  • Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Lounais-Suomen neuroyhdistys, Rauman seudun neuroyhdistys, Satakunnan neuroyhdistys, Vaasanseudun neuroyhdistys
  • Kielet: suomi, ruotsi
  • Valtakunnallinen vastuualue: Kokemustoiminnan koordinointi, Yhdistysaktiivin työkalupakki
Kuva järjestösuunnittelija Maaria Lillbergistä.

Kuvassa: Maaria Lillberg

Sirpa Vuorenmaa-Hilton, HYKS-alue

• p. 0400 976 742
  • Järjestöpalvelut jäsenyhdistyksille: Etelä-Karjalan neuroyhdistys, Helsingin ja Uudenmaan neuroyhdistys, Kymenlaakson neuroyhdistys, Neuro-Porvoo, Päijät-Hämeen neuroyhdistys
  • Valtakunnallinen vastuualue: Neuroliiton tuetut lomat yhteistyössä MTLH:n kanssa, jäsenkyselyt yhdistyksille
Kuva järjestösuunnittelija Sirpa Vuorenmaa-Hiltonista.

Kuvassa: Sirpa Vuorenmaa-Hilton

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula: valtakunnalliset harvinaisyhdistykset

Järjestö- ja erikoissuunnittelijat löydät myös Facebookista.