Jäsenyhdistykset

Neuroliiton 24 jäsenyhdistyksessä on n. 10 000 jäsentä. Jäsenyhdistykset mahdollistavat vertaistuen sairastuneille ja heidän läheisilleen ja tuovat yhdistystoiminnan lähelle. Jäseneksi voivat liittyä sairastuneet, läheiset tai muutoin toimintaa kannattavat ihmiset ja yhteisöt.

1 Etelä-Karjalan neuroyhdistys, Lappeenranta 2 Etelä-Pohjanmaan neuroyhdistys, Seinäjoki 3 Etelä-Savon neuroyhdistys, Mikkeli 4 Helsingin ja Uudenmaan neuroyhdistys, Helsinki 5 Kainuun neuroyhdistys, Kajaani 6 Kanta-Hämeen neuroyhdistys, Hämeenlinna 7 Keski-Pohjanmaan neuroyhdistys, Kokkola 8 Keski-Suomen neuroyhdistys, Jyväskylä 9 Kymenlaakson neuroyhdistys, Kotka 10 Lapin neuroyhdistys, Rovaniemi 11 Lounais-Suomen neuroyhdistys, Turku 12 Länsi-Pohjan neuroyhdistys, Kemi 13 Neuro-Porvoo / Neuro-Borgå, Porvoo 14 Oulun seudun neuroyhdistys, Oulu 15 Pirkanmaan neuroyhdistys, Tampere 16 Pohjois-Karjalan neuroyhdistys, Joensuu 17 Pohjois-Pohjanmaan neuroyhdistys, Ylivieska 18 Pohjois-Savon neuroyhdistys, Kuopio 19 Päijät-Hämeen neuroyhdistys, Lahti 20 Rauman seudun MS-yhdistys, Rauma 21 Satakunnan neuroyhdistys, Pori 22 Vaasanseudun neuroyhdistys, Vaasa 23 Suomen Fabry-yhdistys, valtakunnallinen 24 Suomen Chiari- ja syringomyeliayhdistys, valtakunnallinen

Jäsenyhdistykset