Jäsenen mobiilipalvelu
Kirjaudu jäsenen mobiilipalveluun • Kirjautuminen ei onnistunut • Mobiilipalvelun lisääminen kännykän aloitusnäyttöön
Neuroliiton uudesta jäsenen mobiilipalvelusta löydät sähköiset jäsenkorttisi, joten jatkossa et tarvitse enää paperikortteja, vaan korttisi kulkevat mukana kännykässäsi. Mobiilipalvelussa voit myös päivittää omia yhteystietoja (sähköpostiosoite ja puhelinnumero) sekä ilmoittautua yhdistyksen vapaaehtoistehtävään.
Mobiilipalveluun kirjaudutaan osoitteessa oma.neuroliitto.fi.
Mitä mobiilipalvelu pitää sisällään?
- Jäsenkortti
- Potilasjäsenille Vessapassi ja Diagnoosikortti
- Omien tietojen muokkausmahdollisuus (sähköpostiosoite ja puhelinnumero). Huomioithan, että osoitetietojen muutokset saamme suoraan Postilta, kun olet tehnyt sinne osoitteenmuutosilmoituksen.
- Ilmoittautumislomake yhdistyksen vapaaehtoistehtäviin
- Hyödyllisiä linkkejä yhdistyksesi ja Neuroliiton verkkosivuille sekä sosiaalisen median kanaviin
Näin kirjaudut jäsenen mobiilipalveluun
- Mene osoitteeseen oma.neuroliitto.fi
- Kirjaudu palveluun omalla jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella. Jos kirjaudut sähköpostiosoitteella, on sen oltava sama, jonka olet ilmoittanut jäsenrekisteriin.
- Ensimmäistä kertaa kirjautuessa sinun pitää luoda salasana: Kirjoita kirjautumisikkunaan sähköpostiosoitteesi tai jäsennumerosi, paina sitten ”Tilaa uusi salasana”. Saat sähköpostiisi koodin salasanan määrittämistä varten.
Jatkossa kirjautumisen yhteydessä voi rastittaa ruudun ”Muista kirjautumiseni”. Tällöin kirjautumisesi pysyy voimassa 180 päivää mobiilipalvelussa käyntisi jälkeen.
Huom! Mikäli sinulla on yhdistyksen jäsen- tai vapaaehtoisvastaavana jo yhdistyskäyttäjän salasana jäsenrekisteriin, et tarvitse uutta salasanaa, vaan kirjautuminen mobiilipalveluun tapahtuu samalla salasanalla.
Kirjautuminen ei onnistunut, mikä avuksi?
- Kirjautumisessa käytettävä sähköposti on oltava sama, minkä olet jäsenrekisteriin ilmoittanut. Jos yritit kirjautua sähköpostiosoitteellasi siinä onnistumatta, kirjaudu palveluun jäsennumerollasi.
- Tarvittaessa ota yhteyttä sähköpostilla jasenasiat@neuroliitto.fi
Oletko jäsenenä kahdessa Neuroliiton jäsenyhdistyksessä?
Jotta saat mobiilipalvelun käyttöösi, yhteystiedoissasi ei voi olla sama sähköpostiosoite molemmissa yhdistyksissä. Ilmoita toisen jäsenyhdistyksen yhteystietoihin eri sähköpostiosoite muutoslomakkeella ja kerro, kumman yhdistyksen tietoihin haluat uuden osoitteen kirjattavaksi. Jos haluat, voit ottaa käyttöön jäsenen mobiilipalveluna molempien yhdistysten jäsenkortit. Huomaathan, että sinulla on kumpaankin jäsenyyteen myös eri jäsennumero.
Mobiilipalvelun lisääminen kännykän aloitusnäyttöön
Palvelun ja sieltä löytyvien mobiilikorttien käyttö on näppärintä, jos lisäät jäsenpalvelun kuvakkeen kännykkäsi aloitusnäyttöön.
Lisäystavoissa on laitekohtaisia eroja, mutta pääsääntöisesti lisääminen onnistuu seuraavasti.
- Android: 1) Avaa sivu oma.neuroliitto.fi Chrome-selaimeen ja kirjaudu sisään, 2) Klikkaa kolmea pistettä selaimen oikeassa yläkulmassa, 3) Klikkaa avautuvasta valikosta ”Lisää aloitusnäyttöön”, 4) Klikkaa ”Lisää”.
- iOS: 1) Avaa sivu oma.neuroliitto.fi Safari-selaimeen ja kirjaudu sisään, 2) Klikkaa selaimen alareunassa keskellä olevaa nuolikuvaketta, 3) Klikkaa avautuvasta valikosta ”Lisää Koti-valikkoon”, 4) Klikkaa ”Lisää” oikeasta yläkulmasta.
Kysymyksiä mobiilipalvelusta?
Lähetä sähköpostia osoitteeseen jasenasiat@neuroliitto.fi
- Jäsennumerosi
Jäsennumerosi löydät mobiilipalvelun lisäksi jäsenmaksulaskusta, jäsenkortista sekä painetun Avain-lehden takakannen osoitekentästä.
Jos sinulla on ongelmia jäsennumeron kanssa, ole yhteydessä: jasenasiat@neuroliitto.fi.
- Tutustu eri jäsenlajeihin
Neuroyhteisöön voi liittyä potilasjäseneksi, omaisjäseneksi tai kannatusjäseneksi. Tutustu jäsenlajeihin Liity jäseneksi -sivulla.