Liity kannatusjäseneksi

Et ehkä itse koe tarvitsevasi neuroyhteisön tukea, mutta haluat tukea toimintaa. Tällöin voit liittyä joko henkilö- tai yhteisökannatusjäseneksi. Kannatusjäsenyys on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat tukea jäsenyhdistysten tai Neuroliiton työtä. Jäsenyys on myös kannanotto sairastavien ja läheisten oikeuksien tukemisen puolesta.

Kannatusjäsenet saavat Avain – Neurologinen aikakauslehden kotiin 6 krt vuodessa, ja pääsevät jäsennumerolla lukemaan avainlehti.fi-portaalin sisältöä 24/7.

Jäseneksi liitytään Neuroliiton jäsenyhdistykseen. Jäsenmaksut löydät yhdistysten nettisivuilta.

Jäsenmaksu henkilökannatusjäsenelle

Yhdistysten henkilökannatusjäsenten jäsenmaksu on vuodessa 20–30 € yhdistyksen koosta riippuen.

Yhteisöt ja yritykset voivat myös ryhtyä kannattajiksi

Jos olet yrityksen tai yhteisön edustaja, voi organisaatiosi liittyä yhteisökannatusjäseneksi. Yhteisökannatusjäsenten jäsenmaksut ovat vuodessa 20–150 € yhdistyksestä riippuen.

Muista tukemisen muodoista voit olla yhteydessä yhdistyksen puheenjohtajaan. Yhdistysten yhteystiedot löydät klikkamalla tästä.

Klikkaamalla pääset liittymään jäseneksi neuroyhteisöön.

Jäsennumerosi

Pääset lukemaan avainlehti.fi-portaalin sisältöä jäsennumerollasi.

Jäsennumerosi löydät jäsenmaksulaskusta, jäsenkortista tai painetun Avain-lehden osoitekentästä.

Jos sinulla on ongelmia jäsennumeron kanssa, ole yhteydessä: jasenasiat@neuroliitto.fi.

Kysyttävää jäsenasioista?

Onko sinulla kysyttävää jäsenasioista?

Jos sinulla on kysyttävää jäsenasioista, laita sähköpostia osoitteeseen: jasenasiat@neuroliitto.fi

Muuttuivatko tietosi?

Voit ilmoittaa muutoksista netissä

Jos osoitteesi on muuttunut tai haluat tehdä muutoksia jäsenyyteesi tai Avain-lehden tilaukseen, voit ilmoittaa ne muutoslomakkeella. Huomioithan, että osoitetietojen muutokset saamme suoraan Postista, mikäli olet tehnyt sinne osoitteenmuutosilmoituksen.

Tutustu eri jäsenlajeihin

Neuroyhteisöön voi liittyä myös potilasjäseneksi tai omaisjäseneksi. Tutustu jäsenlajeihin Liity jäseneksi -sivulla.