Jäsenkortti ja Vessapassi kulkevat nyt mukana kännykässä – ota käyttöön uusi jäsenen mobiilipalvelu!

1.9.2023
Haluatko jäsenkortin kännykkääsi? Kirjaudu jäsenen mobiilipalveluun osoitteessa oma.neuroliitto.fi.

Jäsenrekisterijärjestelmämme uudistuksen yhteydessä oli mahdollista toteuttaa jäsenistön pitkään esittämä toive – mahdollisuus saada niin jäsenkortti, diagnoosikortti kuin Vessapassikin kulkemaan mukana kännykässä.

Kortit löytyvät nyt uudesta jäsenen mobiilipalvelusta, jossa voi myös päivittää omia tietojaan sekä ilmoittautua yhdistyksen vapaaehtoiseksi. Mobiilipalveluun kirjaudutaan jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella osoitteessa oma.neuroliitto.fi

Mitä mobiilipalvelu pitää sisällään:

• Jäsenkortti
  • Potilasjäsenille Vessapassi ja Diagnoosikortti
  • Omien tietojen muokkausmahdollisuus (sähköpostiosoite ja puhelinnumero). Huomioithan, että osoitetietojen muutokset saamme suoraan Postilta, kun olet tehnyt sinne osoitteenmuutosilmoituksen.
  • Ilmoittautumislomake yhdistyksen vapaaehtoistehtäviin
  • Hyödyllisiä linkkejä yhdistyksesi ja Neuroliiton verkkosivuille sekä sosiaalisen median kanaviin

Näin kirjaudut jäsenen mobiilipalveluun

1. Mene osoitteeseen oma.neuroliitto.fi
  2. Kirjaudu palveluun omalla jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella. Jos kirjaudut sähköpostiosoitteella, on sen oltava sama, jonka olet ilmoittanut jäsenrekisteriin.
  3. Ensimmäistä kertaa kirjautuessa pitää luoda salasana. Kirjautumisikkunasta pääset tilaamaan sähköpostiisi koodin, jonka avulla pääset määrittämään salasanan.

Jatkossa kirjautumisen yhteydessä voi rastittaa ruudun ”Muista kirjautumiseni”. Tällöin kirjautumisesi pysyy voimassa 180 päivää mobiilipalvelussa käyntisi jälkeen.

Huomioithan, että mikäli sinulla on yhdistyksen jäsen- tai vapaaehtoisvastaavana jo salasana jäsenrekisteriin, et tarvitse uutta salasanaa, vaan kirjautuminen mobiilipalveluun tapahtuu samalla salasanalla.