Vessapassi on etu potilasjäsenille

Vessapassi on Neuroliiton jäsenetu potilasjäsenille. Vessapassin tarkoituksena on helpottaa sairastavan mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Mukana olevat yritykset kertovat osallisuudestaan ”Meillä käy Vessapassi” -tarroilla, joka kertoo, että vessapassin haltija on tervetullut käyttämään liikkeen vessaa.

Vessapassilla pääsee esimerkiksi inva-WC:hen, henkilökunnan WC:hen tai maksulliseen yleisö-WC:hen, johon Vessapassin haltijan tulisi päästä ilmaiseksi. Vessapassi on Neuroliiton lisäksi kuuden muun järjestön jäsenetu. Vessapassi on IBD ja muut suolistosairaudet ry:n (ent. Crohn ja Colitis ry) rekisteröimä tavaramerkki. Lue lisää Vessapassista, myös ruotsiksi ja englanniksi.

Neuroliiton tarjoaman Vessapassin kääntöpuolella on tietoa neurologisten sairauksien tavanomaisista oireista. Korttiin voi kirjoittaa oman nimensä ja halutessaan oman diagnoosin. Kortin käyttöönottoon ei tarvita lääkärin allekirjoitusta tai leimaa. Uusi potilasjäsen saa Vessapassin tietopaketin mukana.

Vessapassin löydät myös jäsenen mobiilipalvelusta