Neuroliiton jäsenen mobiilipalvelu
Kirjaudu jäsenen mobiilipalveluun • Kirjautuminen ei onnistunut • Mobiilipalvelun lisääminen puhelimen aloitusnäyttöön
Mobiilipalvelusta löydät sähköiset jäsenkorttisi. Et tarvitse enää paperikortteja, vaan kortit kulkevat mukana puhelimessasi. Palvelussa voit myös päivittää omia yhteystietosi (sähköpostiosoite ja puhelinnumero) sekä ilmoittautua yhdistyksen vapaaehtoistehtäviin.
Kirjaudu Jäsenen mobiilipalveluun: oma.neuroliitto.fi.
Mitä mobiilipalvelu sisältää?
- Jäsenkortti
- Potilasjäsenille: Vessapassi ja Diagnoosikortti (korttien tekstit suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi)
- Omien tietojen muokkaus: sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Huom! Osoitetietojen muutokset saamme suoraan Postilta, kun olet tehnyt sinne osoitteenmuutosilmoituksen.
- Ilmoittautuminen yhdistyksen vapaaehtoistehtäviin
- Hyödylliset linkit oman yhdistyksesi ja Neuroliiton verkkosivuille sekä sosiaalisen median kanaviin
Näin kirjaudut sisään jäsenen mobiilipalveluun
- Mene osoitteeseen oma.neuroliitto.fi
- Kirjaudu jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella.
- Jos käytät sähköpostiosoitetta, sen tulee olla sama, jonka olet ilmoittanut jäsenrekisteriin.
- Ensimmäistä kertaa kirjautuessa sinun pitää luoda salasana:
- Kirjoita kirjautumisikkunaan sähköpostiosoitteesi tai jäsennumerosi
- Valitse ”Tilaa uusi salasana”.
- Saat sähköpostiisi koodin salasanan luomista varten.
Jatkossa voit rastittaa kohdan ”Muista kirjautumiseni”. Tällöin kirjautuminen pysyy voimassa 180 päivää viimeisimmän käynnin jälkeen.
Huom! Jos sinulla on jo yhdistyskäyttäjän salasana jäsenrekisteriin (yhdistyksen jäsen- tai vapaaehtoisvastaavana), et tarvitse uutta salasanaa, vaan sama salasana toimii myös mobiilipalvelussa.
Mobiilipalvelun kieliasetus: Omien tietojen asetuksista voit vaihtaa valikoiden kielen englanniksi/ruotsiksi ja halutessasi takaisin suomeksi. Huomaathan, että potilasjäsenen diagnoosikortin ja Vessapassin sisältö on aina näkyvissä edellä mainitulla kolmella kielellä.
Kirjautuminen ei onnistunut, mikä avuksi?
- Varmista, että käytät samaa sähköpostiosoitetta, jonka olet ilmoittanut jäsenrekisteriin.
- Jos sähköpostilla kirjautuminen ei onnistu, kokeile kirjautumista jäsennumerolla.
- Tarvittaessa ota yhteyttä: jasenasiat@neuroliitto.fi
Kahden jäsenyhdistyksen jäsenenä?
Jotta mobiilipalvelu toimii, sama sähköpostiosoite ei voi olla kahden yhdistyksen tiedoissa. Ilmoita toiseen yhdistykseen eri sähköpostiosoite muutoslomakkeella ja kerro, mihin yhdistykseen uusi osoite kirjataan.
Voit halutessasi ottaa mobiilipalveluun molempien yhdistysten jäsenkortit. Huomaathan, että kumpaankin jäsenyyteen on eri jäsennumero.
Lisää palvelu puhelimen aloitusnäyttöön
Palvelun ja mobiilikorttien käyttö on kätevintä, kun lisäät kuvakkeen aloitusnäyttöön. Laitteiden välillä on eroja, mutta useimmiten lisääminen tapahtuu seuraavasti.
- Android (Chrome):
- Avaa sivu oma.neuroliitto.fi Chrome-selaimeen ja kirjaudu sisään
- Valitse oikeasta yläkulmasta kolme pistettä
- Valitse ”Lisää aloitusnäyttöön”
- Paina ”Lisää”.
- iOS (Safari)
- Avaa sivu oma.neuroliitto.fi Safari-selaimeen ja kirjaudu sisään
- Napauta alareunan jakokuvaketta (nuoli ylös)
- Valitse ”Lisää Koti-valikkoon”
- Paina ”Lisää” oikeasta yläkulmasta
Kysymyksiä mobiilipalvelusta?
Lähetä sähköpostia: jasenasiat@neuroliitto.fi
- Jäsennumerosi
Jäsennumerosi löydät mobiilipalvelun lisäksi jäsenmaksulaskusta, jäsenkortista sekä painetun Avain-lehden osoitekentästä.
Jos jäsennumeron kanssa ilmenee ongelmia, ole yhteydessä: jasenasiat@neuroliitto.fi.
- Tutustu eri jäsenlajeihin
Neuroyhteisöön voi liittyä potilasjäseneksi, omaisjäseneksi tai kannatusjäseneksi. Tutustu jäsenlajeihin Liity jäseneksi -sivulla.