Avain-lehden irtonumero

Neurologinen aikakauslehti Avain ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. Valitse haluamasi Avain-lehden irtonumero.

Poista

Avain on Neuroliiton julkaisema, valtakunnallinen, neurologinen aikakauslehti. Avain-lehti tarjoaa luotettavaa ja asiantuntevaa tietoa ms-tautiin ja neurologisiin harvinaissairauksiin liittyvästä tutkimuksesta, lääkehoidosta, kuntoutuksesta ja sosiaaliturvasta. Ihmisläheiset henkilötarinat tuovat vertaistukea ja positiivisia näkökulmia arkeen.

Irtonumeroita on tilattavissa numerosta 1/2018 alkaen. Jos haluat hankkia ennen vuotta 2018 julkaistun numeron, ole yhteydessä lehden toimitukseen.

Avain on Neuroliiton jäsenetu. Avain ilmestyy myös sähköisesti, osoitteessa avainlehti.fi. Verkkopalvelu sisältää tuoreimpien artikkelien lisäksi kattavan arkiston aiemmin julkaistuista lehdistä. Osa verkkopalvelun sisällöstä on avointa kaikille, mutta pääosa on tarkoitettu jäsenille (kirjautuminen jäsennumerolla).