Narikka-hanke

Yhdistysten vapaaehtoistoiminnan kehittämiseen liittyvä STEAn rahoittama Narikka-hanke pyörähti toden teolla käyntiin 22.3. Helsingissä seitsemän neuroyhdistyksen voimin. Mukaan tällä hetkellä sitoutuneiden yhdistysten edustajat merkitsivät tulevia askelmerkkejä jatkotyölle. Narikka-hanke toteutuu vuosien 2018–2020 aikana.

Narikka-hankkeen etenemistä ja työskentelyä voivat kaikki seurata jatkossa täältä  Yhdistysaktiivin työkalupakin Narikka-hankeosiosta. Tämä merkitsee käytännössä sitä, että kaikki yhdessä tehty työ on käytettävissä vapaasti yhdistyksien kehittämistyössä. Kaikki Neuroliiton jäsenyhdistykset voivat tulla työhön mukaan oman aikataulunsa ja resurssiensa mukaan.

Ohjausryhmän työskentelyyn sitoutuneet yhdistysten edustajat kokoontuvat sekä työpajoissa että  verkkotapaamisissa.  Syksyllä 2018  järjestetään kaikille  yhdistyksille avoin työpaja, joten siellä on mahdollisuus tutustua Narikka-hankkeeseen lähemmin. Tapahtuman tarkemmat tiedot löydät tapahtumakalenterista.

Tämä sivu täyttyy ja päivittyy sitä mukaan, kun Narikka-hanke etenee.