Jäsenille tarjottavat edut

Avain-lehtiMonipuolinen tietopakettiVessapassi potilasjäsenelleYhteistyökumppanien alennukset

Avain-lehti

Jäsenenä saat kotiisi neurologisen aikakauslehden Avaimen kuusi kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja asiantuntevaa tietoa MS-tautiin ja harvinaisiin neurologisiin sairauksiin liittyvästä tutkimuksesta, lääkehoidosta, kuntoutuksesta ja sosiaaliturvasta. Lehti tuo lukijoilleen myös vertaistukea, arjen iloa ja vinkkejä hyvinvointiin. Avaimesta löydät lisäksi ajankohtaiset tiedot liiton ja paikallisyhdistysten toiminnasta.

Avain ilmestyy myös sähköisesti, osoitteessa avainlehti.fi. Verkkopalvelu sisältää tuoreimpien artikkelien lisäksi kattavan arkiston aiemmin julkaistuista lehdistä. Osa verkkopalvelun sisällöstä on avointa kaikille, mutta pääosa on tarkoitettu jäsenille. Kaikkeen sisältöön pääsee käsiksi kirjautumalla sivustolle omalla jäsennumerolla. Jäsennumeron löydät jäsenmaksulaskusta, jäsenkortista tai Avain-lehden osoitekentästä. Mikäli jäsennumeron kanssa on ongelmia, ole yhteydessä jäsenpalveluumme: jasenasiat@neuroliitto.fi.

Monipuolinen tietopaketti uudelle jäsenelle

Kun olet liittynyt jäseneksemme, saat kotiisi monipuolisen tietopaketin. Sen avulla saat lisätietoa Neuroliiton palveluista kuten neuvonnasta, kuntoutuksesta tai vertaistuesta. Potilas- tai läheisjäsenenä saat myös ajankohtaista ja päivitettyä tietoa MS-taudista tai harvinaisesta neurologisesta sairaudesta, josta toivot lisätietoa.

Vessapassi on etu potilasjäsenille

Vessapassi on Neuroliiton jäsenetu potilasjäsenille. Vessapassin tarkoituksena on helpottaa sairastavan mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Mukana olevat yritykset kertovat osallisuudestaan ”Meillä käy Vessapassi” -tarroilla, joka kertoo, että vessapassin haltija on tervetullut käyttämään liikkeen vessaa.

Vessapassilla pääsee esimerkiksi inva-WC:hen, henkilökunnan WC:hen tai maksulliseen yleisö-WC:hen, johon Vessapassin haltijan tulisi päästä ilmaiseksi. Vessapassi on käytössä myös Crohn ja Colitis ry:n, Endometrioosiyhdistys ry:n ja Colores ry:n jäsenillä, ja se on Crohn ja Colitis ry:n rekisteröimä tavaramerkki. Vessapassilla on oma sivu Facebookissa.

Vessapassin kääntöpuolella on tietoa neurologisten sairauksien tavanomaisista oireista. Korttiin voi kirjoittaa oman nimensä ja halutessaan oman diagnoosin. Kortin käyttöönottoon ei tarvita lääkärin allekirjoitusta tai leimaa.

Uusi potilasjäsen saa Vessapassin tietopaketin mukana. Jos Vessapassi katoaa, ota yhteyttä jäsenasiat@neuroliitto.fi

Kysyttävää jäseneduista?

jasenasiat@neuroliitto.fi
Virve Koivisto, osastosihteeri p. 040 714 9733

Tutustu myös yhteistyökumppaneiden tarjoamiin etuihin

Apu-Tuote
Apu-Tuote tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10 % alennuksen avainkoodilla: Avain. Saat alennuksen verkkokaupasta www.aputuote.fi Koodi syötetään maksuvaiheessa kohtaan Kuponkikoodi. Koodi voimassa vuoden 2020.

Apu ja Turva
Apu & Turva AT on kotona asumisen ja turvallisuuden apuvälineiden edustaja. Tuotteemme lisäävät omatoimisuutta ja mahdollistavat kotona asumisen pidempään. Neuroliiton jäsenille myönnämme 10 % alennuksen kassalla, jonka saat kirjoittamalla ostoskorissa ”käytä koodi” -kohtaan NEUROLIITTO. Ostoskorin arvon on kuitenkin ylitettävä 100€. Alennuksen saa myös soittamalla 0400 737 428 ja mainitsemalla Neuroliitto. Tutustu apu- ja turvatuotteisiin verkkokaupassainfo@apujaturva.fi | www.apujaturva.fi

Ettonet
Ettonet tarjoaa Neuroliiton jäsenille -10 % normaalihintaisista apuvälineistä sekä kalusteista myymälöissä ja verkkokaupassa koodilla NEUROLIITTO. Tutustu tuotteisiin www.ettonet.fi

Ikiliike
Ikiliike tarjoaa Neuroliiton jäsenille jäsenetuna rollaattorin lisäosan kaupan päälle, kun hankit Rollz-rollaattorin. Esimerkkejä tarjottavista lisäosista ovat keppiteline, ostoskassikoukut tai mukiteline tms. (tämä etu ei kuitenkaan koske Rollz Motion -rollaattorin ja pyörätuolin yhdistelmän matkustussuojaa tai ostoslaukkua).

Tutustu tuotteisiin www.ikiliike.com Jäsenedun saat olemalla yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse kertomalla jäsenyydestäsi ja kertomalla oman tuotevalintasi. marita@ikiliike.com | p. 040 595 8665

Karpalopiste
Karpalopiste on monipuolinen hoitotarvikeliike Porissa ja verkossa. Verkkokauppa palvelee www.karpalopiste.fi Neuroliiton jäsenet saavat kaupan päälle kiristämättömät sukat, kun kirjoittaa verkkokauppatilausta tehdessään lisätietokenttään Neuroliitto sekä kengänkoon.

Lankamaailma
Lankamaailma antaan Neuroliiton jäsenkortin omaaville henkilöille 10 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista Lankamaailman myymälöissä. Lisäksi yli 6 hengen ryhmät saavat 20 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista.

Lisäksi Lankamaailma antaa verkkokaupassa -10 % kaikista tuotteista alennuskoodilla (koodi: VNeuro10). Alennus ei kuitenkaan koske lahjakortteja. Koodi tulee syöttää verkkokaupassa Ostoskori-vaiheessa Kampanjakoodit-kohtaan. Koodia voi käyttää useammilla ostokerroilla ja se on voimassa 31.12.2020 asti. Alennusta ei voi saada jälkikäteen. Kaikki yli 60 €:n tilaukset toimitetaan ilman postimaksua.

Matka-agentit
Suomen Matka-Agentit Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille Matka-Agenttien online-järjestelmän kautta tehdyistä varauksista 5 % alennuksen. Saat edun käyttöösi aloittamalla matkasi varaamisen tämän linkin kautta.  Järjestelmä laskee alennuksen automaattisesti varauksen päätteeksi, muista tuotetunnus: matka1.

MediShop
Medishop tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10 % alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista vuoden 2020 loppuun.  Myymälässä alennuksen saa ilmoittamalla neuroliiton jäsenyyden. Verkkokaupassa www.medishop.fi alekoodilla neuro.

Seniorihissit
Seniorihissit.fi myöntää 5 % alennuksen ohjehinnoista Neuroliiton jäsenille vuoden 2020 loppuun asti. www.seniorihissit.fi

Tampereen Teatteri
Tampereen Teatteri tarjoaa 2 euron alennuksen puhenäytelmien lipuista Neuroliiton jäsenelle ja seuralaiselle. Varaus kulttuurimyymälä Aplodista p. 010 346 2500

Vivomixx
Vivomixx tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10 % alennuksen Vivomixx-maitohappobakteereista verkkokaupassa www.vivomixx.fi  Avain2020-koodilla. Alennus on voimassa vuoden 2020 loppuun.