Jäsenedut

Jäsenille on tarjolla seuraavat edut:

Avain-lehti

Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäsenenä saat veloituksetta kotiisi neurologisen aikakauslehden Avaimen. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvässä lehdessä käsitellään MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia koskevaa lääketieteellistä, yhteiskuntatieteellistä ja psykologista tutkimusta. Lehdessä puhutaan myös hoidosta, kuntoutuksesta, sosiaalikysymyksistä sekä terveydestä, virkistyksestä ja yleisesti kaikista elämänalueista. Lisäksi lehti välittää tietoa liiton ja paikallisyhdistysten toiminnasta.

Vessapassi – uusi etu potilasjäsenille

Vessapassi on Neuroliiton uusin jäsenetu potilasjäsenille. Vessapassin tarkoituksena on helpottaa sairastavan mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Mukana olevat yritykset kertovat osallisuudestaan ”Meillä käy Vessapassi”-tarroilla, joka kertoo, että vessapassin haltija on tervetullut käyttämään liikkeen vessaa.

Vessapassilla pääsee esimerkiksi inva-WC:hen, henkilökunnan WC:hen tai maksulliseen yleisö-WC:hen, johon Vessapassin haltijan tulisi päästä ilmaiseksi. Vessapassi on käytössä myös Crohn ja Colitis ry:n, Endometrioosiyhdistys ry:n ja Colores ry:n jäsenillä, ja se on Crohn ja Colitis ry:n rekisteröimä tavaramerkki. Vessapassit postitetaan jäsenille huhtikuun 2018 jäsenmaksukirjeiden yhteydessä.

Vessapassi Facebookissa

Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäsenet ovat aiemmin saaneet diagnoosikortin, jonka avulla on voinut osoittaa sairastavansa neurologista sairautta. Tämänkaltaista diagnoosikorttia ei ole enää tarjolla, vaan oireista kertova tieto on yhdistetty Vessapassin kääntöpuolelle. Korttiin voi kirjoittaa oman nimensä ja halutessaan oman diagnoosin. Kortissa on tietoa neurologisten sairauksien tavanomaisista oireista. Kortin käyttöönottoon ei enää tarvita lääkärin allekirjoitusta tai leimaa.

Lisätiedot:
Osastosihteeri
Riitta Hakula
riitta.hakula@neuroliitto.fi

Tutustu yhteistyökumppaneidemme tarjoamiin etuihin alla.

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Neuroliiton jäsenille -15 % kaikista www.adesso.fi verkkokaupan tuotteista. Alennuksen saat käyttämällä koodia NEURO. Koodi on voimassa vuoden 2018.

Tuotteemme lisäävät omatoimisuutta ja mahdollistavat kotona asumisen pidempään! Apu ja Turva AT tarjoaa Neuroliiton jäsenille kaikista jo edullisista apu- ja turvatuotteistaan -10%.

Apu ja Turva AT palvelee:

• Vanhusten ja vammaisten kotona asumisen turvaamisen tuotteilla ja tarjoamalla palvelua avustetun asumisen tukena.
  • Pääasialliset tuotteet ovat langattomat ovisilmäkamerat, valvontakamerat ja hälytinjärjestelmät, paikantimet , turvapuhelimet ja videopuhelimet ym.
  • Ota yhteyttä, autamme sinua mielellämme!

Alennuksen saa soittamalla 0400 737 428 ja mainitsemalla sanan Neuroliitto.Tutustu apu- ja turvatuotteisiin verkkokaupassamme.

jj@apujaturva.fi | www.apujaturva.fi | www.facebook.com/apujaturva

Apuajoneuvo Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille  15% edun. Alennuksen saa soittamalla numeroon 040 1244 282 tai  www.apuajoneuvo.fi/kuusiluoto/. Liiton jäsenyys kerrotaan asioitaessa.

Apu-Tuote tarjoaa Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen avainkoodilla: Avain. Saat alennuksen verkkokaupasta www.aputuotekauppa.fi. Koodi syötetään maksuvaiheessa kohtaan: Aktivoi avaintunnus. Koodi on voimassa vuoden 2018.

Apuvälinehuolto Avux Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10 % edun yli 50 € ostoksille apuvalineavux.fi – nettikaupasta.

Alennuksen saaminen ei vaadi rekisteröitymistä www.apuvalineavux.fi sivulla. Se kuitenkin helpottaa tilausten seurantaa ja hallintaa sekä mahdollistaa asiakasetujen saamista jatkossa. Alennuskoodi: avain2018 syötetään ostoskorin alennuskupongit kenttään.

Detria tarjoaa Neuroliiton jäsenille -20% jäsenedun kaikista normaalihintaisista Arbutin ja Relaxant -tuotteista verkkokaupassa http://www.detriashop.fi/
Edun saa koodilla neuroliitto20. Tarjous on voimassa vuoden 2018.

Myönnämme Neuroliiton jäsenille ovh -20% jäsenedun Ea-terveydenhoitomyymälässä (Turussa ja Helsingissä). Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita, ja edun saa esittämällä kassalla Neuroliiton jäsenkortin.

Myymälästämme löytyy laaja valikoima terveyttä ja hyvinvointia edistäviä tuotteita. Tuotteisiimme kuuluu mm. Suomen suurin valikoima Birkenstock- terveysjalkineita, Itävaltalaiset Hartjes-jalkineet, erilaisia jalkojenhoitotuotteita, urheilu- /niveltukia, kuntovälineitä, pienapuvälineitä, tukisukkia, sairaanhoitotarvikkeita ym. Lämpimästi tervetuloa tutustumaan!

Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.

EDIS – Terveydenhoidon lähikauppa verkossa – tarjoaa Neuroliiton jäsenille -5%  alennuksen normaalihintaisista tuotteista ja sen saa kirjaamalla ”Neuroliitto” Kampanjakoodi -kenttään.

Mediplast Fenno Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10% alennusta kuluttajakaupan normaalihintaisista terveyden ja hyvinvoinnin tuotteista.

Alennuksen saat kertomalla jäsenyydestä asioidessasi asiakaspalvelun kanssa, puh 09 276 360 asiakaspalvelu@mediplastfenno , tai rekisteröitymällä verkkokauppaan fennokauppa.fi/kuluttajille.  Kirjoita ”Neuroliitto” verkkokaupan rekisteröitymislomakkeen viitekenttään. Jäsenetu astuu voimaan kun saat sähköisen vahvistuksen rekisteröitymisestä.

Tarjoamme THERA-Trainer Tigo 502 moottoroidun polkuharjoittelulaitteen Neuroliiton jäsenille 10 % alennuksella. Katso tarkemmin tästä.
Jäsenedun saat ottamalla yhteyttä myyntiimme 03 235 0700 tai info@fysioline.fi ja kertomalla jäsenyydestä asioidessasi.

Suomen Matka-Agentit Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille Matka-Agenttien online-järjestelmän kautta tehdyistä varauksista 5 % alennuksen.

Saat edun käyttöösi aloittamalla matkasi varaamisen tämän linkin kautta.  Järjestelmä laskee alennuksen automaattisesti varauksen päätteeksi, muista tuotetunnus: matka1.

Medics24 tarjoaa Neuroliiton jäsenille, perheenjäsenille ja läheisille 5% alennuksen alennuskoodilla neuro2018

• Nettilääkäripalveluista, myös yleislääkäripäivystyksestä netissä
  • Terveyden- ja sairaanhoitajien nettipalveluista
  • Psykologien, psyko- ja ravintoterapeuttien nettipalveluista
  • Hyvinvointialan ammattilaisten (esim. fysioterapeutit) nettipalveluista
  • Saat alennuksen verkkopalvelusta  kirjoittamalla maksun yhteydessä kohtaan ”kupongin koodi” neuro2018
  • Palvelut ovat Kela-korvattavia ja vakuutusyhtiöiden hyväksymiä. Medics24 auttaa Kela-korvauksen hakemisessa
  • Etu on voimassa vuoden 2018

100 % -hoitotakuu, lue lisää netistä

Medishop tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10% alennuksen  kaikista normaalihintaisista tuotteista vuoden 2018 loppuun.  Myymälässä alennuksen saa ilmoittamalla neuroliiton jäsenyyden. Verkkokaupassa www.medishop.fi alekoodilla neuro.

Saat verkkokaupasta 10 % alennuksen kahdesta suosikkituotteesta: Lääkinnälliset tukisukat/kompressiosukat kl.1 (NR Medisox Comfort) ja kivunlievitykseen Linnex linimentti -lihasvoide. Alennuksen saat käyttöön www.napra-rehab.fi -sivulla, kun avaat ostoskorin ja kirjoittat sanan ”AVAIN18” kohtaan Kuponkikoodi. Mahdolliset toimituskulut lisätään normaalisti tilaukseen.

Tiedustelut puhelimitse (0)6 2243622 tai sähköpostilla tai info@napra-rehab.fi. Riittää kun mainitsee yhteistyön Neuroliiton kanssa.

Nyt saat Oma arki -verkkokaupasta 20 % alennuksen kaikista tuotteista kampanjakoodilla ”AVAIN”. Koodi on voimassa 2018 loppuun.

Alennuksen saat käyttöösi www.omaarki.fi -verkkokaupassa kun avaat ostoskorisi ja kirjoitat sanan AVAIN kohtaan Kuponkikoodi. Mahdolliset toimituskulut lisätään normaalisti tilaukseen. Yksityishenkilöille myynti vain verkkokaupan kautta!

Tiedustelut puhelimitse 09 5099605 tai sähköpostilla tai oma.arki@algol.fi, riittää kun mainitset yhteistyön Neuroliiton kanssa.

Neuroliiton jäsenet saavat 10 %:n alennuksen kaikista Optiikka Juurisen kuluttajatuotteista verkkokaupassa.

Neuroliiton jäsenet saavat 5 %:n alennuksen kaikista tuotteista Ruohonjuuren verkkokaupassa: www.ruohonjuuri.fi.

Verkkokaupassa jäsenyys ilmaistaan alennuskoodilla  D1U6P9KD, joka syötetään tarjouskoodikenttään tilauksen loppuvaiheessa. Tarjouskoodi on voimassa vuoden loppuun asti. Liiton jäsenyys kerrotaan asioitaessa verkkokaupan asiakaspalvelussa p. 040 582 1110.

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista Avain2018 -koodilla. Saat alennuksen verkkokaupasta http://kauppa.toimivakoti.fi/. Etu on voimassa vuoden 2018 loppuun (etu ei koske lahjakortteja).

Seniorihissit.fi myöntää 5% alennuksen ohjehinnoista
Neuroliiton jäsenille vuoden 2018 loppuun asti.

www.seniorihissit.fi

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen Vivomixx-maitohappobakteereista verkkokaupassamme http://www.vivomixx.fi  Avain2018 -koodilla. Alennus on voimassa vuoden 2018 loppuun.