Jäsenille tarjottavat edut

Avain-lehtiMonipuolinen tietopakettiVessapassi potilasjäsenelleYhteistyökumppanien alennukset

Avain-lehti

Jäsenenä saat kotiisi neurologisen aikakauslehden Avaimen kuusi kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja asiantuntevaa tietoa MS-tautiin ja harvinaisiin neurologisiin sairauksiin liittyvästä tutkimuksesta, lääkehoidosta, kuntoutuksesta ja sosiaaliturvasta. Lehti tuo lukijoilleen myös vertaistukea, arjen iloa ja vinkkejä hyvinvointiin. Avaimesta löydät lisäksi ajankohtaiset tiedot liiton ja paikallisyhdistysten toiminnasta.

Monipuolinen tietopaketti

Kun olet liittynyt jäseneksemme, saat kotiisi monipuolisen tietopaketin. Sen avulla saat lisätietoa Neuroliiton palveluista kuten neuvonnasta, kuntoutuksesta tai vertaistuesta. Potilas- tai läheisjäsenenä saat myös ajankohtaista ja päivitettyä tietoa MS-taudista tai harvinaisesta neurologisesta sairaudesta, josta toivot lisätietoa.

Vessapassi on etu potilasjäsenille

Vessapassi on Neuroliiton jäsenetu potilasjäsenille. Vessapassin tarkoituksena on helpottaa sairastavan mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Mukana olevat yritykset kertovat osallisuudestaan ”Meillä käy Vessapassi”-tarroilla, joka kertoo, että vessapassin haltija on tervetullut käyttämään liikkeen vessaa.

Vessapassilla pääsee esimerkiksi inva-WC:hen, henkilökunnan WC:hen tai maksulliseen yleisö-WC:hen, johon Vessapassin haltijan tulisi päästä ilmaiseksi. Vessapassi on käytössä myös Crohn ja Colitis ry:n, Endometrioosiyhdistys ry:n ja Colores ry:n jäsenillä, ja se on Crohn ja Colitis ry:n rekisteröimä tavaramerkki. Vessapassilla on oma sivu Facebookissa.

Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäsenet ovat aiemmin saaneet diagnoosikortin, jonka avulla on voinut osoittaa sairastavansa neurologista sairautta. Tämänkaltaista diagnoosikorttia ei ole enää tarjolla, vaan oireista kertova tieto on yhdistetty Vessapassin kääntöpuolelle. Korttiin voi kirjoittaa oman nimensä ja halutessaan oman diagnoosin. Kortissa on tietoa neurologisten sairauksien tavanomaisista oireista. Kortin käyttöönottoon ei enää tarvita lääkärin allekirjoitusta tai leimaa.

Liity jäseneksi tästä!

Lisätiedot: jasenasiat@neuroliitto.fi
Virve Koivisto, osastosihteeri p. 040 714 9733

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Apu-Tuote tarjoaa Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen avainkoodilla: Avain. Saat alennuksen verkkokaupasta www.aputuote.fi Koodi syötetään maksuvaiheessa kohtaan Kuponkikoodi. Koodi voimassa vuoden 2020.

Apu ja turva yrityksen logo
Apu & Turva AT on kotona asumisen ja turvallisuuden apuvälineiden edustaja. Tuotteemme lisäävät omatoimisuutta ja mahdollistavat kotona asumisen pidempään. Neuroliiton jäsenille myönnämme 10% alennuksen kassalla, jonka saat kirjoittamalla ostoskorissa ”käytä koodi” -kohtaan NEUROLIITTO. Ostoskorin arvon on kuitenkin ylitettävä 100€. Alennuksen saa myös soittamalla 0400 737 428 ja mainitsemalla Neuroliitto. Tutustu apu- ja turvatuotteisiin verkkokaupassainfo@apujaturva.fi | www.apujaturva.fi

Myönnämme Neuroliiton jäsenille ovh -20% jäsenedun Ea-terveydenhoitomyymälässä (Turussa ja Helsingissä). Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita, ja edun saa esittämällä kassalla Neuroliiton jäsenkortin. Myymälästämme löytyy laaja valikoima terveyttä ja hyvinvointia edistäviä tuotteita. Tuotteisiimme kuuluu mm. Suomen suurin valikoima Birkenstock-terveysjalkineita, Itävaltalaiset Hartjes-jalkineet, erilaisia jalkojenhoitotuotteita, urheilu- /niveltukia, kuntovälineitä, pienapuvälineitä, tukisukkia, sairaanhoitotarvikkeita ym. Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% normaalihintaisista apuvälineistä ja kalusteista myymälöissä ja verkkokaupassa koodilla NEUROLIITTO. Tutustu tuotteisiin www.ettonet.fi

Hankkiessasi Rollz-rollaattorin voit Neuroliiton jäsenetuna valita sinun arkeasi helpottavan rollaattorin lisäosan kaupanpäälle. Lisäosaesimerkkejä on keppiteline, ostoskassikoukut tai mukiteline tms. (tämä etu ei kuitenkaan koske Rollz Motion -rollaattorin ja pyörätuolin yhdistelmän matkustussuojaa tai ostoslaukkua).

Tutustu tuotteisiin www.ikiliike.com Jäsenedun saat olemalla yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse kertomalla jäsenyydestäsi ja kertomalla oman tuotevalintasi. marita@ikiliike.com | p. 040 595 8665

Karpalopisteestä saa hoitotarvikkeita.
Karpalopiste on monipuolinen hoitotarvikeliike Porissa ja verkossa. Verkkokauppa palvelee www.karpalopiste.fi Neuroliiton jäsenet saavat kaupan päälle kiristämättömät sukat, kun kirjoittaa verkkokauppatilausta tehdessään lisätietokenttään Neuroliitto sekä kengänkoon.

Annamme Neuroliiton jäsenkortin omaaville henkilöille 10 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista Lankamaailman myymälöissämme. Lisäksi yli 6 hengen ryhmät myymälöissämme saavat 20 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista.

Alennuskoodilla (koodi: VNeuro10) annamme -10% kaikista tuotteista verkkokaupassamme. Alennus ei kuitenkaan koske lahjakortteja. Koodi tulee syöttää verkkokaupassamme Ostoskori-vaiheessa Kampanjakoodit-kohtaan. Koodia voi käyttää useammilla ostokerroilla ja se on voimassa 31.12.2020 asti. Alennusta ei voi saada jälkikäteen. Kaikki yli 60 €:n tilaukset toimitamme ilman postimaksua!

Matka-agenttien logo
Suomen Matka-Agentit Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille Matka-Agenttien online-järjestelmän kautta tehdyistä varauksista 5 % alennuksen. Saat edun käyttöösi aloittamalla matkasi varaamisen tämän linkin kautta.  Järjestelmä laskee alennuksen automaattisesti varauksen päätteeksi, muista tuotetunnus: matka1.

MediShopin logo
Medishop tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista vuoden 2020 loppuun.  Myymälässä alennuksen saa ilmoittamalla neuroliiton jäsenyyden. Verkkokaupassa www.medishop.fi alekoodilla neuro.

Seniorihissit.fi myöntää 5% alennuksen ohjehinnoista Neuroliiton jäsenille vuoden 2020 loppuun asti. www.seniorihissit.fi

Tampereen Teatteri
Tampereen Teatteri tarjoaa 2 euron alennuksen puhenäytelmien lipuista Neuroliiton jäsenelle ja seuralaiselle. Varaus kulttuurimyymälä Aplodista p. 010 346 2500

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen Vivomixx-maitohappobakteereista verkkokaupassamme www.vivomixx.fi  Avain2020-koodilla. Alennus on voimassa vuoden 2019 loppuun.