Jäsenille tarjottavat edut

Avain-lehti

Jäsenenä saat kotiisi neurologisen aikakauslehden Avaimen kuusi kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja asiantuntevaa tietoa MS-tautiin ja harvinaisiin neurologisiin sairauksiin liittyvästä tutkimuksesta, lääkehoidosta, kuntoutuksesta ja sosiaaliturvasta. Lehti tuo lukijoilleen myös vertaistukea, arjen iloa ja vinkkejä hyvinvointiin. Avaimesta löydät lisäksi ajankohtaiset tiedot liiton ja paikallisyhdistysten toiminnasta.

Monipuolinen tietopaketti

Kun olet liittynyt jäseneksemme, saat kotiisi monipuolisen tietopaketin. Sen avulla saat lisätietoa Neuroliiton palveluista kuten neuvonnasta, kuntoutuksesta tai vertaistuesta. Potilas- tai läheisjäsenenä saat myös ajankohtaista ja päivitettyä tietoa MS-taudista tai harvinaisesta neurologisesta sairaudesta, josta toivot lisätietoa.

Vessapassi on etu potilasjäsenille

Vessapassi on Neuroliiton jäsenetu potilasjäsenille. Vessapassin tarkoituksena on helpottaa sairastavan mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Mukana olevat yritykset kertovat osallisuudestaan ”Meillä käy Vessapassi”-tarroilla, joka kertoo, että vessapassin haltija on tervetullut käyttämään liikkeen vessaa.

Vessapassilla pääsee esimerkiksi inva-WC:hen, henkilökunnan WC:hen tai maksulliseen yleisö-WC:hen, johon Vessapassin haltijan tulisi päästä ilmaiseksi. Vessapassi on käytössä myös Crohn ja Colitis ry:n, Endometrioosiyhdistys ry:n ja Colores ry:n jäsenillä, ja se on Crohn ja Colitis ry:n rekisteröimä tavaramerkki. Vessapassit on postitettu jäsenille huhtikuun 2018 jäsenmaksukirjeiden yhteydessä.

Vessapassi Facebookissa

Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäsenet ovat aiemmin saaneet diagnoosikortin, jonka avulla on voinut osoittaa sairastavansa neurologista sairautta. Tämänkaltaista diagnoosikorttia ei ole enää tarjolla, vaan oireista kertova tieto on yhdistetty Vessapassin kääntöpuolelle. Korttiin voi kirjoittaa oman nimensä ja halutessaan oman diagnoosin. Kortissa on tietoa neurologisten sairauksien tavanomaisista oireista. Kortin käyttöönottoon ei enää tarvita lääkärin allekirjoitusta tai leimaa.

Osastosihteeri
Virve Koivisto
jasenasiat@neuroliitto.fi

Tutustu yhteistyökumppaneidemme tarjoamiin etuihin alla.

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Rockway on musiikinopetuksen verkkopalvelu, jonka yli 120 opettajan voimin tuotettua sisältöä käyttää jo 90 000 suomalaista. Rockway tarjoaa Neuroliiton jäsenille 1 kk:n ilmaista käyttöaikaa palveluun ilman sitoumuksia. Rockwaylta saat kaiken, mitä tarvitset musiikkiharrastuksesi tueksi. Opettele vaikka laulamaan tai soittamaan pianoa tai kielisoittimia. Innostu alkeista, harrasta omaan tahtiin ja kehity.

Lunasta etusi täältä.

Apu ja turva yrityksen logo
Apu & Turva AT on kotona asumisen ja turvallisuuden apuvälineiden edustaja. Tuotteemme lisäävät omatoimisuutta ja mahdollistavat kotona asumisen pidempään. Neuroliiton jäsenille myönnämme 10% alennuksen kassalla, jonka saat kirjoittamalla ostoskorissa ”käytä koodi” -kohtaan NEUROLIITTO. Ostoskorin arvon on kuitenkin ylitettävä 100€. Alennuksen saa myös soittamalla 0400 737 428 ja mainitsemalla Neuroliitto. Tutustu apu- ja turvatuotteisiin verkkokaupassa.

info@apujaturva.fi | www.apujaturva.fi

Apuajoneuvo Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille  15% edun. Alennuksen saa soittamalla p. 040 1244 282 tai  www.apuajoneuvo.fi/kuusiluoto/. Liiton jäsenyys kerrotaan asioitaessa.

Apu-Tuote tarjoaa Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen avainkoodilla: Avain. Saat alennuksen verkkokaupasta www.aputuote.fi
Koodi syötetään maksuvaiheessa kohtaan Kuponkikoodi.  Koodi voimassa vuoden 2019.

Bekvilin logo

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -15 % jäsenedun kävelykeppien ja -sauvojen ovh-hinnasta.

Tilaukset ja yhteydenotot asiakaspalvelun sähköpostiin: info@bekvil.fi tai puhelimitse: 09 321 7155

Myönnämme Neuroliiton jäsenille ovh -20% jäsenedun Ea-terveydenhoitomyymälässä (Turussa ja Helsingissä). Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita, ja edun saa esittämällä kassalla Neuroliiton jäsenkortin.

Myymälästämme löytyy laaja valikoima terveyttä ja hyvinvointia edistäviä tuotteita. Tuotteisiimme kuuluu mm. Suomen suurin valikoima Birkenstock-terveysjalkineita, Itävaltalaiset Hartjes-jalkineet, erilaisia jalkojenhoitotuotteita, urheilu- /niveltukia, kuntovälineitä, pienapuvälineitä, tukisukkia, sairaanhoitotarvikkeita ym. Lämpimästi tervetuloa tutustumaan!

Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.

EDIS – Terveydenhoidon lähikauppa verkossa – tarjoaa Neuroliiton jäsenille -5%  alennuksen normaalihintaisista tuotteista ja sen saa kirjaamalla ”Neuroliitto” Kampanjakoodi-kenttään.
www.edis.fi | info@edis.fi, | 0400229464

Hankkiessasi Rollz-rollaattorin voit Neuroliiton jäsenetuna valita sinun arkeasi helpottavan rollaattorin lisäosan kaupanpäälle. Lisäosaesimerkkejä on keppiteline, ostoskassikoukut tai mukiteline tms. (tämä etu ei kuitenkaan koske Rollz Motion -rollaattorin ja pyörätuolin yhdistelmän matkustussuojaa tai ostoslaukkua).

Tutustu tuotteisiin www.ikiliike.com Jäsenedun saat olemalla yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse kertomalla jäsenyydestäsi ja kertomalla oman tuotevalintasi. marita@ikiliike.com | p. 040 595 8665

Annamme Neuroliiton jäsenkortin omaaville henkilöille 10 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista Lankamaailman myymälöissämme. Lisäksi yli 6 hengen ryhmät myymälöissämme saavat 20 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista.

Alennuskoodilla (koodi: VNeuro10) annamme -10% kaikista tuotteista verkkokaupassamme. Alennus ei kuitenkaan koske lahjakortteja. Koodi tulee syöttää verkkokaupassamme Ostoskori-vaiheessa Kampanjakoodit-kohtaan. Koodia voi käyttää useammilla ostokerroilla ja koodi on voimassa 31.12.2019 asti. Alennusta ei voi saada jälkikäteen. Kaikki yli 60 €:n tilaukset toimitamme ilman postimaksua!

LiikuntaLiike on kotimainen liikuntavälineiden, polku- ja erikoispyörien ja yleiseen hyvinvointiin liittyvien tuotteiden sekä alan kirjallisuuden verkkokauppa. LiikuntaLiike tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10% alennuksen, kun ilmoitat tilauksen yhteydessä koodin MNK. www.liikuntaliike.fi Tilaukset voi tehdä myös puhelimitse p. 02 275 1412 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@liikuntaliike.fi

Matka-agenttien logo
Suomen Matka-Agentit Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille Matka-Agenttien online-järjestelmän kautta tehdyistä varauksista 5 % alennuksen.

Saat edun käyttöösi aloittamalla matkasi varaamisen tämän linkin kautta.  Järjestelmä laskee alennuksen automaattisesti varauksen päätteeksi, muista tuotetunnus: matka1.

MediShopin logo
Medishop tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista vuoden 2019 loppuun.  Myymälässä alennuksen saa ilmoittamalla neuroliiton jäsenyyden. Verkkokaupassa www.medishop.fi alekoodilla neuro.

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista AVAIN2019-koodilla. Saat alennuksen verkkokaupasta kauppa.toimivakoti.fi. Etu on voimassa vuoden 2019 loppuun (etu ei koske lahjakortteja).

Seniorihissit.fi myöntää 5% alennuksen ohjehinnoista Neuroliiton jäsenille vuoden 2019 loppuun asti. www.seniorihissit.fi

SYNLAB Suomi tarjoaa Neuroliiton jäsenille -12% laboratoriotutkimuksista ja -5% magneettitutkimuksista. Edun saa kun näyttää jäsenkorttia. Tutustu palveluihin: ct.synlab.fi

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen Vivomixx-maitohappobakteereista verkkokaupassamme www.vivomixx.fi  Avain2019-koodilla. Alennus on voimassa vuoden 2019 loppuun.