Jäsenedut

Jäsenille on tarjolla seuraavat edut:

Avain-lehti

Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäsenenä saat veloituksetta kotiisi neurologisen aikakauslehden Avaimen. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvässä lehdessä käsittellään MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia koskevaa lääketieteellistä, yhteiskuntatieteellistä ja psykologista tutkimusta. Lehdessä puhutaan myös hoidosta, kuntoutuksesta, sosiaalikysymyksistä sekä terveydestä, virkistyksestä ja yleisesti kaikista elämänalueista. Lisäksi lehti välittää tietoa liiton ja paikallisyhdistysten toiminnasta.

Diagnoosikortti

Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäsenenä saat diagnoosikortin maksutta. Diagnoosikortin avulla voit osoittaa sairastavasi neurologista sairautta esimerkiksi, jos tarvitset liikuntarajoitteisille tarkoitettua paikkaa tai oireitasi epäillään päihtymystilaksi. Korttiin tulostetaan diagnoosi- ja henkilötiedot. Sen kääntöpuolella on tietoa neurologisten sairauksien tavanomaisista oireista suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Kortin käyttöön ottamiseksi tarvitaan lääkärin allekirjoitus ja leima. Kortin saat helpoiten kuntoutusjaksolla Maskun neurologisessa kuntoutuskeskuksessa, Avokuntoutus Aksonin kurssilla tai Helsingin Avokuntoutus Aksonista. Diagnoosikortin voi myös tilata Neuroliiton keskustoimistosta. Silloin lääkärin vahvistus korttiin on haettava itse. Kortti on maksuton jäsenille, muille kortin hinta on 15 euroa.

Lisätiedot ja tilaukset:
Osastosihteeri
Riitta Hakula
riitta.hakula@neuroliitto.fi

Tutustu yhteistyökumppaneidemme tarjoamiin etuihin alla.

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Tuotteemme lisäävät omatoimisuutta ja mahdollistavat kotona asumisen pidempään! Apu ja Turva AT tarjoaa Neuroliiton jäsenille kaikista jo edullisista apu- ja turvatuotteistaan -10%.

Apu ja Turva AT palvelee:

• Vanhusten ja vammaisten kotona asumisen turvaamisen tuotteilla ja tarjoamalla palvelua avustetun asumisen tukena.
  • Pääasialliset tuotteet ovat langattomat ovisilmäkamerat, valvontakamerat ja hälytinjärjestelmät, paikantimet , turvapuhelimet ja videopuhelimet ym.
  • Ota yhteyttä, autamme sinua mielellämme!

Alennuksen saa soittamalla 0400 737 428 ja mainitsemalla sanan Neuroliitto.Tutustu apu- ja turvatuotteisiin verkkokaupassamme.

jj@apujaturva.fi | www.apujaturva.fi | www.facebook.com/apujaturva

Apuajoneuvo Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille  15% edun. Alennuksen saa soittamalla numeroon 040 1244 282 tai  www.apuajoneuvo.fi/kuusiluoto/. Liiton jäsenyys kerrotaan asioitaessa.

Apu-Tuote tarjoaa Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen avainkoodilla: Avain. Saat alennuksen verkkokaupasta www.aputuotekauppa.fi. Koodi syötetään maksuvaiheessa kohtaan: Aktivoi avaintunnus. Koodi on voimassa vuoden 2017.

Apuvälinehuolto Avux Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10 % edun yli 50 € ostoksille apuvalineavux.fi – nettikaupasta.

Alennuksen saaminen ei vaadi rekisteröitymistä www.apuvalineavux.fi sivulla. Se kuitenkin helpottaa tilausten seurantaa ja hallintaa sekä mahdollistaa asiakasetujen saamista jatkossa. Alennuskoodi: avain2017 syötetään ostoskorin alennuskupongit kenttään.

Detria tarjoaa Neuroliiton jäsenille -20% jäsenedun kaikista normaalihintaisista Arbutin ja Relaxant -tuotteista verkkokaupassa http://www.detriashop.fi/
Edun saa koodilla neuroliitto20. Tarjous on voimassa vuoden 2017.

Mediplast Fenno Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10% alennusta kuluttajakaupan normaalihintaisista terveyden ja hyvinvoinnin tuotteista.

Alennuksen saat kertomalla jäsenyydestä asioidessasi asiakaspalvelun kanssa, puh 09 276 360 asiakaspalvelu@mediplastfenno , tai rekisteröitymällä verkkokauppaan fennokauppa.fi/kuluttajille.  Kirjoita ”Neuroliitto” verkkokaupan rekisteröitymislomakkeen viitekenttään. Jäsenetu astuu voimaan kun saat sähköisen vahvistuksen rekisteröitymisestä.

Tarjoamme THERA-Trainer Tigo 502 moottoroidun polkuharjoittelulaitteen Neuroliiton jäsenille 10 % alennuksella. Katso tarkemmin tästä.
Jäsenedun saat ottamalla yhteyttä myyntiimme 03 235 0700 tai info@fysioline.fi ja kertomalla jäsenyydestä asioidessasi.

Suomen Matka-Agentit Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille Matka-Agenttien online-järjestelmän kautta tehdyistä varauksista 5 % alennuksen.

Saat edun käyttöösi aloittamalla matkasi varaamisen tämän linkin kautta.  Järjestelmä laskee alennuksen automaattisesti varauksen päätteeksi, muista tuotetunnus: matka1.

Medics24 tarjoaa Neuroliiton jäsenille, perheenjäsenille ja läheisille 5% alennuksen alennuskoodilla neuro2017

• Nettilääkäripalveluista, myös yleislääkäripäivystyksestä netissä
  • Terveyden- ja sairaanhoitajien nettipalveluista
  • Psykologien, psyko- ja ravintoterapeuttien nettipalveluista
  • Hyvinvointialan ammattilaisten (esim. fysioterapeutit) nettipalveluista
  • Saat alennuksen verkkopalvelusta  kirjoittamalla maksun yhteydessä kohtaan ”kupongin koodi” neuro2017
  • Palvelut ovat Kela-korvattavia ja vakuutusyhtiöiden hyväksymiä. Medics24 auttaa Kela-korvauksen hakemisessa
  • Etu on voimassa vuoden 2017

100 % -hoitotakuu, lue lisää netistä

Medishop tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10% alennuksen  kaikista normaalihintaisista tuotteista vuoden 2017 loppuun.  Myymälässä alennuksen saa ilmoittamalla neuroliiton jäsenyyden. Verkkokaupassa www.medishop.fi alekoodilla neuro.

Saat verkkokaupasta 10 % alennuksen kahdesta suosikkituotteesta: Lääkinnälliset tukisukat/kompressiosukat kl.1 (NR Medisox Comfort) ja kivunlievitykseen Linnex linimentti -lihasvoide. Alennuksen saat käyttöön www.napra-rehab.fi -sivulla, kun avaat ostoskorin ja kirjoittat sanan ”AVAIN17” kohtaan Kuponkikoodi. Mahdolliset toimituskulut lisätään normaalisti tilaukseen.

Tiedustelut puhelimitse (0)6 2243622 tai sähköpostilla tai info@napra-rehab.fi. Riittää kun mainitsee yhteistyön Neuroliiton kanssa.

Nyt saat Oma arki -verkkokaupasta 20 % alennuksen kaikista tuotteista kampanjakoodilla ”AVAIN”. Koodi on voimassa 2017 loppuun.

Alennuksen saat käyttöösi www.omaarki.fi -verkkokaupassa kun avaat ostoskorisi ja kirjoitat sanan AVAIN kohtaan Kuponkikoodi. Mahdolliset toimituskulut lisätään normaalisti tilaukseen. Yksityishenkilöille myynti vain verkkokaupan kautta!

Tiedustelut puhelimitse 09 5099605 tai sähköpostilla tai oma.arki@algol.fi, riittää kun mainitset yhteistyön Neuroliiton kanssa.

Neuroliiton jäsenet saavat 10 %:n alennuksen kaikista Optiikka Juurisen kuluttajatuotteista verkkokaupassa.

Neuroliiton jäsenet saavat 5 %:n alennuksen kaikista tuotteista Ruohonjuuren verkkokaupassa: www.ruohonjuuri.fi.

Verkkokaupassa jäsenyys ilmaistaan alennuskoodilla  D1U6P9KD, joka syötetään tarjouskoodikenttään tilauksen loppuvaiheessa. Tarjouskoodi on voimassa vuoden loppuun asti. Liiton jäsenyys kerrotaan asioitaessa verkkokaupan asiakaspalvelussa p. 040 582 1110.

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista Avain2017 -koodilla. Saat alennuksen verkkokaupasta http://kauppa.toimivakoti.fi/. Etu on voimassa vuoden 2017.

Viking Line Oyj tarjoaa Neuroliiton jäsenille risteily- ja reittimatkaetuja reiteillä:
Helsinki-Tallinna-Helsinki, Helsinki-Ahvenanmaa/Tukholma-Helsinki, Turku-Ahvenanmaa/Tukholma-Turku. Lisäksi Viking Line Oyj tarjoaa Neuroliitto ry.lle ja sen jäsenyhdistyksille kokous- ja ryhmämatkat kanta-asiakkaan vuosisopimushintaan.

•    Tarkemmat tiedot jäseneduista löytyvät www.vikingline.fi/edut/neuroliitto
•    Liiton jäsenyys kerrotaan asioitaessa Viking Linen asiakaspalvelussa puh. 0600 41 577
•    Neuroliitto ry:n ja sen jäsenyhdistysten kokous- ja ryhmämatkojen erikoishintoja voi tarkastella www.vikingline.fi/neuroliitto -sivustolla.

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen Vivomixx-maitohappobakteereista verkkokaupassamme http://www.vivomixx.fi  Avain2017 -koodilla. Alennus on voimassa vuoden 2017.