Jäsenedut

Jäsenille on tarjolla seuraavat edut:

Avain-lehti

Jäsenenä saat kotiisi neurologisen aikakauslehden Avaimen kuusi kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja asiantuntevaa tietoa MS-tautiin ja harvinaisiin neurologisiin sairauksiin liittyvästä tutkimuksesta, lääkehoidosta, kuntoutuksesta ja sosiaaliturvasta. Lehti tuo lukijoilleen myös vertaistukea, arjen iloa ja vinkkejä hyvinvointiin. Avaimesta löydät lisäksi ajankohtaiset tiedot liiton ja paikallisyhdistysten toiminnasta.

Monipuolinen tietopaketti

Kun olet liittynyt jäseneksemme, saat kotiisi monipuolisen tietopaketin. Sen avulla saat lisätietoa Neuroliiton palveluista kuten neuvonnasta, kuntoutuksesta tai vertaistuesta. Potilas- tai läheisjäsenenä saat myös ajankohtaista ja päivitettyä tietoa MS-taudista tai harvinaisesta neurologisesta sairaudesta, josta toivot lisätietoa.

Vessapassi uusi etu potilasjäsenille

Vessapassi on Neuroliiton uusin jäsenetu potilasjäsenille. Vessapassin tarkoituksena on helpottaa sairastavan mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Mukana olevat yritykset kertovat osallisuudestaan ”Meillä käy Vessapassi”-tarroilla, joka kertoo, että vessapassin haltija on tervetullut käyttämään liikkeen vessaa.

Vessapassilla pääsee esimerkiksi inva-WC:hen, henkilökunnan WC:hen tai maksulliseen yleisö-WC:hen, johon Vessapassin haltijan tulisi päästä ilmaiseksi. Vessapassi on käytössä myös Crohn ja Colitis ry:n, Endometrioosiyhdistys ry:n ja Colores ry:n jäsenillä, ja se on Crohn ja Colitis ry:n rekisteröimä tavaramerkki. Vessapassit on postitettu jäsenille huhtikuun 2018 jäsenmaksukirjeiden yhteydessä.

Vessapassi Facebookissa

Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäsenet ovat aiemmin saaneet diagnoosikortin, jonka avulla on voinut osoittaa sairastavansa neurologista sairautta. Tämänkaltaista diagnoosikorttia ei ole enää tarjolla, vaan oireista kertova tieto on yhdistetty Vessapassin kääntöpuolelle. Korttiin voi kirjoittaa oman nimensä ja halutessaan oman diagnoosin. Kortissa on tietoa neurologisten sairauksien tavanomaisista oireista. Kortin käyttöönottoon ei enää tarvita lääkärin allekirjoitusta tai leimaa.

Osastosihteeri
Riitta Hakula
riitta.hakula@neuroliitto.fi

Tutustu yhteistyökumppaneidemme tarjoamiin etuihin alla.

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Tuotteemme lisäävät omatoimisuutta ja mahdollistavat kotona asumisen pidempään! Apu ja Turva AT tarjoaa Neuroliiton jäsenille kaikista jo edullisista apu- ja turvatuotteistaan -10%.

Apu ja Turva AT palvelee:

• Vanhusten ja vammaisten kotona asumisen turvaamisen tuotteilla ja tarjoamalla palvelua avustetun asumisen tukena.
  • Pääasialliset tuotteet ovat langattomat ovisilmäkamerat, valvontakamerat ja hälytinjärjestelmät, paikantimet , turvapuhelimet ja videopuhelimet ym.
  • Ota yhteyttä, autamme sinua mielellämme!

Alennuksen saa soittamalla 0400 737 428 ja mainitsemalla sanan Neuroliitto.Tutustu apu- ja turvatuotteisiin verkkokaupassamme.

jj@apujaturva.fi | www.apujaturva.fi | www.facebook.com/apujaturva

Apuajoneuvo Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille  15% edun. Alennuksen saa soittamalla p. 040 1244 282 tai  www.apuajoneuvo.fi/kuusiluoto/. Liiton jäsenyys kerrotaan asioitaessa.

Apu-Tuote tarjoaa Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen avainkoodilla: Avain. Saat alennuksen verkkokaupasta www.aputuote.fi
Koodi syötetään maksuvaiheessa kohtaan Kuponkikoodi.  Koodi voimassa vuoden 2019.

Apuvälinehuolto Avux Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10 % edun yli 50 € ostoksille apuvalineavux.fi – nettikaupasta.

Alennuksen saaminen ei vaadi rekisteröitymistä www.apuvalineavux.fi sivulla. Se kuitenkin helpottaa tilausten seurantaa ja hallintaa sekä mahdollistaa asiakasetujen saamista jatkossa. Alennuskoodi: avain2018 syötetään ostoskorin alennuskupongit kenttään.

Myönnämme Neuroliiton jäsenille ovh -20% jäsenedun Ea-terveydenhoitomyymälässä (Turussa ja Helsingissä). Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita, ja edun saa esittämällä kassalla Neuroliiton jäsenkortin.

Myymälästämme löytyy laaja valikoima terveyttä ja hyvinvointia edistäviä tuotteita. Tuotteisiimme kuuluu mm. Suomen suurin valikoima Birkenstock-terveysjalkineita, Itävaltalaiset Hartjes-jalkineet, erilaisia jalkojenhoitotuotteita, urheilu- /niveltukia, kuntovälineitä, pienapuvälineitä, tukisukkia, sairaanhoitotarvikkeita ym. Lämpimästi tervetuloa tutustumaan!

Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.

EDIS – Terveydenhoidon lähikauppa verkossa – tarjoaa Neuroliiton jäsenille -5%  alennuksen normaalihintaisista tuotteista ja sen saa kirjaamalla ”Neuroliitto” Kampanjakoodi-kenttään.
www.edis.fi | info@edis.fi, | 0400229464

Hankkiessasi Rollz-rollaattorin voit Neuroliiton jäsenetuna valita sinun arkeasi helpottavan rollaattorin lisäosan kaupanpäälle. Lisäosaesimerkkejä on keppiteline, ostoskassikoukut tai mukiteline tms. (tämä etu ei kuitenkaan koske Rollz Motion -rollaattorin ja pyörätuolin yhdistelmän matkustussuojaa tai ostoslaukkua).

Tutustu tuotteisiin www.ikiliike.com Jäsenedun saat olemalla yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse kertomalla jäsenyydestäsi ja kertomalla oman tuotevalintasi. marita@ikiliike.com | p. 040 595 8665

Annamme Neuroliiton jäsenkortin omaaville henkilöille 10 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista Lankamaailman myymälöissämme. Lisäksi yli 6 hengen ryhmät myymälöissämme saavat 20 % alennuksen normaalihintaisista neulelangoista.

Alennuskoodilla (koodi: VNeuro10) annamme -10% kaikista tuotteista verkkokaupassamme. Alennus ei kuitenkaan koske lahjakortteja. Koodi tulee syöttää verkkokaupassamme Ostoskori-vaiheessa Kampanjakoodit-kohtaan. Koodia voi käyttää useammilla ostokerroilla ja koodi on voimassa 31.12.2019 asti. Alennusta ei voi saada jälkikäteen. Kaikki yli 60 €:n tilaukset toimitamme ilman postimaksua!

Suomen Matka-Agentit Oy tarjoaa Neuroliiton jäsenille Matka-Agenttien online-järjestelmän kautta tehdyistä varauksista 5 % alennuksen.

Saat edun käyttöösi aloittamalla matkasi varaamisen tämän linkin kautta.  Järjestelmä laskee alennuksen automaattisesti varauksen päätteeksi, muista tuotetunnus: matka1.

Medishop tarjoaa Neuroliiton jäsenille 10% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista vuoden 2019 loppuun.  Myymälässä alennuksen saa ilmoittamalla neuroliiton jäsenyyden. Verkkokaupassa www.medishop.fi alekoodilla neuro.

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista AVAIN2019-koodilla. Saat alennuksen verkkokaupasta kauppa.toimivakoti.fi. Etu on voimassa vuoden 2019 loppuun (etu ei koske lahjakortteja).

Seniorihissit.fi myöntää 5% alennuksen ohjehinnoista
Neuroliiton jäsenille vuoden 2019 loppuun asti.

www.seniorihissit.fi

Tarjoamme Neuroliiton jäsenille -10% alennuksen Vivomixx-maitohappobakteereista verkkokaupassamme www.vivomixx.fi  Avain2019-koodilla. Alennus on voimassa vuoden 2019 loppuun.