Työelämävalmennusta tarjolla elokuuhun asti – vielä ehdit hakea!

8.1.2021
Muistikirja, jonka päällä kynä ja taustalla viherkasveja.

Neuroneuvomo-hanke on tuottanut työelämävalmennusta Varsinais-Suomen alueella Neuroliiton, Parkinsonliiton ja Aivovammaliiton kohderyhmille loppuvuodesta 2017 lähtien. Hankkeen työelämävalmennuksessa on ollut mukana jo liki 50 valmennettavaa.

Hanke jatkuu vielä elokuuhun 2021 asti ja nyt valmennukseen pääsee myös Varsinais-Suomen ulkopuolelta verkkovalmennuksena.

Työelämävalmennus on tarkoitettu henkilöille, joilla työelämään osallistumisen haasteena ovat kognitiiviset oireet kuten uupumus, keskittymisen, tarkkaavaisuuden, hahmottamisen tai muistamisen vaikeutuminen tai haasteet oppimisessa. Asiakas voi olla joko työtä vailla tai haasteet voivat liittyä työssä pysymiseen.

Tyypillinen valmennus kestää noin 3 kk sisältäen henkilökohtaisia tapaamisia tai verkkotapaamisia yksilöllisen suunnitelman mukaisesti sekä tarvittaessa valmentajan mukana oloa työpaikalla tai työllistymiseen liittyvissä palavereissa.

Ota yhteyttä: Pirjo-Riitta Kataja, p. 040 518 8728 tai  pirjo-riitta.kataja@neuroliitto.fi

Lisätietoa hankkeen sivuilta: neuroliitto.fi/neuroneuvomo-hanke