Tietoa 2021 jäsenmaksulaskuista

4.2.2021

2021 jäsenmaksut ovat lähteneet virheemme vuoksi liian aikaisin ja vuoden 2020 tiedoilla.

Valtaosassa laskuja jäsenmaksun suuruus on kuitenkin oikein. Voit maksaa jäsenmaksusi saamasi laskun tiedoilla. Liian aikaisesta lähetyksestä johtuen laskuissa on eräpäivänä 16.2.2021, mutta maksuaikaa on 30.4.2021 saakka.

Muutaman yhdistyksen jäsenmaksu on muuttunut viime vuodesta, tai yhdistys ei vielä ole tehnyt päätöstä vuoden 2021 jäsenmaksusta. Selvitämme asiaa parhaillaan. Mikäli havaitsemme, että laskusi loppusummassa ilmenisi korjattavaa, olemme sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä sähköpostilla tai puhelimitse.

Maksoin jo laskuni, miten toimin?

1. Jos ehdit jo maksaa laskusi, ei sinun tarvitse tehdä mitään. Valtaosassa laskuja jäsenmaksu on oikein.
  2. Jos havaitsemme, että laskusi loppusummassa on virhe, otamme sinuun henkilökohtaisesti tekstiviestillä tai sähköpostilla yhteyttä.

En ole vielä maksanut laskua, miten toimin?

1. Voit suorittaa maksun saamasi laskun tiedoilla. Huomioithan kuitenkin, että maksuaikaa on 30.4.2021 asti.

Olen Suomen Fabry-yhdistyksen jäsen, ja laskuni loppusumma on 0 euroa. Eikö jäsenmaksua veloiteta tänä vuonna?

Fabry-yhdistyksen jäsenille on virheen vuoksi lähtenyt Neuroliitolta lasku, jossa loppusummana on 0 euroa. Voit hävittää saamasi laskun. Saat yhdistykseltä uuden jäsenmaksulaskun kevään aikana.

Pahoittelemme virhettä ja siitä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa!