Sponsorituki

Neuroliitto myöntää sponsoritukea MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastavien jäsentensä lajiharjoittelun tukemiseen.

Sponsoritukea voivat hakea Neuroliiton jäsenyhdistyksen potilasjäsenet, jotka osallistuvat SM-, PM-, EM- tai MM- ja Paralympia-tason kilpailuihin. Tuki myönnetään tavoitteelliseen valmentautumiseen kansainvälisiin edustustehtäviin. SM-tason kilpailuihin sponsoritukea saa, jos osallistuu kisoihin vuoden 2017 aikana ja tuki jaetaan osallistumisen jälkeen.

Sponsorituki myönnetään vain urheilijan (ei seuran) varsinaisista harjoitus- ja kilpailukuluista syntyneitä tositteita vastaan. Hakijan on myös annettava selvitys tuen käytöstä Neuroliitolle. Sponsorituki voidaan myöntää useamman kerran samalle urheilijalle.

Jos sponsorituen hakija rikkoo ohjeistusta tai tarkoituksellisesti ilmoittaa tietojaan virheellisesti, myönnetty tuki peritään kokonaisuudessaan takaisin.

Vuoden 2017 haku on päättynyt.

Lisätietoja erikoissuunnittelija Riitta Samsténilta,
p. 0400 828 536 tai riitta.samsten@neuroliitto.fi.

Liikuntatoimikunta tekee sponsorituen jaosta esityksen liittohallitukselle, joka päättää tuen jakamisesta kevään 2017 aikana. Tuen saajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.