Sponsorituki

Vuoden 2019 sponsorituen haku on käynnissä

Neuroliitto myöntää sponsoritukea MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastavien jäsentensä lajiharjoittelun tukemiseen.

Sponsoritukea voivat hakea Neuroliiton jäsenyhdistysten potilasjäsenet, jotka kilpailevat kansallisella tai kansainvälisellä tasolla. Tuki myönnetään tavoitteelliseen valmentautumiseen kansainvälisiin edustustehtäviin. SM-tason kilpailuihin tukea saa, jos osallistuu kisoihin vuoden 2019 aikana. Tuki jaetaan osallistumisen jälkeen.

Sponsorituki myönnetään urheilijan (ei seuran) varsinaisista harjoitus- ja kilpailukuluista syntyneitä tositteita vastaan. Hakijan on myös annettava selvitys tuen käytöstä Neuroliitolle. Jos sponsorituen hakija rikkoo ohjeistusta tai tarkoituksellisesti ilmoittaa tietojaan virheellisesti, myönnetty tuki peritään kokonaisuudessaan takaisin.

Liikuntatoimikunta tekee sponsorituen jaosta esityksen liittohallitukselle, joka päättää tuen jakamisesta kevään aikana. Tuen saajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Hakuaikaa on 24.1.2019 asti. Sponsorituki voidaan myöntää useamman kerran samalle urheilijalle.

Lisätietoja liikunnan erikoissuunnittelija Riitta Samsténilta,
riitta.samsten@neuroliitto.fi tai p. 0400 828 536.

Liikunnan sponsorituki

• Tietojen tallentaminen Neuroliiton rekisteriin

Tällä hakemuksella sponsorituen hakija hyväksyy, että mikäli sponsorituki hänelle myönnetään, hakijan ilmoittamat henkilötiedot voidaan tallettaa liiton ylläpitämään apurahan saajien rekisteriin, ja apurahan saajan nimi voidaan julkaista liiton www-sivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. Rekisteristä ei luovuteta tietoja ulkopuolisille.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.