Liikunnan sponsorituki

Neuroliitto myöntää sponsoritukea MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastavien jäsentensä lajiharjoittelun tukemiseen.

Sponsoritukea voivat hakea Neuroliiton jäsenyhdistysten potilasjäsenet, jotka kilpailevat kansallisella tai kansainvälisellä tasolla. Tuki myönnetään tavoitteelliseen valmentautumiseen kansainvälisiin edustustehtäviin. SM-tason kilpailuihin tukea saa, jos osallistuu kisoihin vuoden 2020 aikana. Tuki jaetaan osallistumisen jälkeen.

Sponsorituki myönnetään urheilijan (ei seuran) varsinaisista harjoitus- ja kilpailukuluista syntyneitä tositteita vastaan. Hakijan on myös annettava selvitys tuen käytöstä Neuroliitolle. Jos sponsorituen hakija rikkoo ohjeistusta tai tarkoituksellisesti ilmoittaa tietojaan virheellisesti, myönnetty tuki peritään kokonaisuudessaan takaisin.

Hakemukset käy läpi liikunnan neuvottelukunta, joka tekee tuen saajista esityksen Neuroliiton hallitukselle. Liikunnan sponsoritukea on jaettu vuodesta 2008 asti.

liikunnan erikoissuunnittelija Riitta Samstén,
riitta.samsten@neuroliitto.fi tai p. 0400 828 536

Hae liikunnan sponsoritukea vuodelle 2020

Tällä lomakkeella voit hakea Neuroliiton myöntämää liikunnan sponsoritukea. Haku päättyy 31.1.2020.
  • Tietojen tallentaminen Neuroliiton rekisteriin

Tällä hakemuksella sponsorituen hakija hyväksyy, että mikäli sponsorituki hänelle myönnetään, hakijan ilmoittamat henkilötiedot voidaan tallettaa Neuroliiton ylläpitämään apurahan saajien rekisteriin, ja apurahan saajan nimi voidaan julkaista Neuroliiton verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa sekä Avain-lehdessä. Rekisteristä ei luovuteta tietoja ulkopuolisille.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.