Webinaarisarja vammaisille yrittäjille ja yrittäjyyttä suunnitteleville

22.7.2020
Kategoriat: Tilaisuus
alt=""

Tule kuuntelemaan ja kysymään liiketoiminnan asiantuntijoilta! Saat tuulta bisnekseen ja kehittymiseen. Maksuttomaan Potkua yrittäjyyteen -webinaarisarjaan ovat tervetulleita kaikki vammaiset yrittäjät tai yrittäjyyttä suunnittelevat.

Webinaarisarja järjestetään Teams-yhteydellä, johon voit osallistua tietokoneella tai matkapuhelimella. Voit halutessasi ladata sovelluskaupasta Teams-sovelluksen, mutta Teams toimii myös verkkoselaimessa (esim. Chrome, Firefox). Voit katsoa jaksot myöhemminkin tallenteelta. Webinaareissa ei ole viittomakielen tulkkausta.

Webinaarisarjan ohjelma

Ke 19.8. Yrittäjätarinaa

Klo 17–18.30. Miten poikkeustilanne vaikutti yrittämiseen? Miten eteenpäin? Vammaiset yrittäjät kertovat.

Ke 26.8. Yrittäjän työhyvinvointi

Klo 17–18.30. Miten jaksaa yrittäjänä? Projektipäällikkö Merja Suoperä, Suomen Yrittäjät.

Ke 16.9. Tuotteistaminen ja tuotteiden/palveluiden hinnoittelu.

Klo 17–19. Mitä tuotteistaminen on? Ostetaanko hintaa vai hyötyä? Mitkä ovat hinnan muodostusmallit? Asiakasvalinta hinnoittelun lähtökohdaksi? MBA, yritysneuvoja Juuso Markkanen

Ke 30.9. Kevytyrittäjyys – mitä se tarkoittaa?

Klo 17–18.30. Esittelyssä laskutuspalveluyritykset, kuten UKKO, Eezy ja OP-kevytyrittäjyys.

Ke 7.10. Somemarkkinointi, myynti verkkokaupassa

Klo 17–19. Mihin kannattaa panostaa somemarkkinoinnissa? Miten myyntiä lisää verkkokauppaan? Yrittäjä, kouluttaja, viestintäkonsultti, MAT, Tarja Pursiainen, Activeworking Oy.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu yksittäiseen webinaariin tai koko webinaarisarjaan tällä sähköisellä lomakkeella. Ilmoittaudu webinaariin pari päivää ennen jaksoa tai koko sarjaan ennen ensimmäistä jaksoa. Ilmoita myös, haluatko esitysmateriaalin etukäteen. Saat sen jälkeen sähköpostiisi Teams-osallistumislinkin.

Webinaarisarjan järjestäjät

Invalidiliitto ry, Näkövammaisten liitto ry, Neuroliitto ry, Lihastautiliitto ry, HUN ry, Käsillä – Näkövammaisten käsityöyrittäjävalmennus, Kuurojen liitto ry ja Suomen Vammaisyrittäjät ry.

Lisätiedot

Invalidiliitto: Sinikka Winqvist, sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi, p. 044 765 0633
Näkövammaisten liitto: Jaana Argillander, jaana.argillander@nkl.fi, p. 050 596 6736

Lue lisää Invalidiliiton nettisivulta.