Kysy neuvoja Neuroneuvonta-chatissa!

28.4.2020
alt=""

Neuroneuvonta-chatista voit kysyä neuvoja sosiaaliturvasta, vammaispalvelusta tai kuntoutuksesta. Chatissa vastaavat arkisin Neuroliiton sosiaalialan ammattilaiset Timo ja Hanna.

Chat-painike näkyy sekä nettisivujen etusivullamme osoitteessa neuroliitto.fi että Neuvonta-alasivuilla silloin, kun päivystävä neuvoja on vapaana.

Mikäli neuvoja on varattu, chat-painike ohjaa täyttämään lomakkeen, jonka avulla voit lähettää neuvojille kysymyksesi sähköpostilla.

Chat on helppo tapa saada neuvoja nopeisiin kysymyksiin ja pulmatilanteisiin, ja tarvittaessa keskustelussa voidaan sopia myös puhelinaika. Asiakas voidaan ohjata Chat-palvelussa myös ottamaan yhteyttä Neuroliiton erikoissuunnittelijaan tai muihin asiantuntijoihin.

Chat-palvelusta ei saa neuvontaa sairauden hoitoon liittyvissä kysymyksissä kuten lääkityksessä.

Palautetta chatista voi antaa sähköpostilla info@neuroneuvonta.fi

Tietosuoja Chat-palvelussa

Chat-palvelussa toimitaan anonyymisti. IP-osoite näkyy keskustelussa mukana olevalle chat-päivystäjälle, mutta sen perusteella ei näe käyttäjän tietoja tai yhteystietoja. Chat-palvelussa ei jaeta henkilötietoja, vaan henkilötietoja vaativa neuvonta ohjataan käymään Neuroliiton asiantuntijan kanssa sähköpostilla tai puhelimitse.

Chatissa käytyjä keskusteluja voivat tarkastella ainoastaan Neuroneuvonnan työntekijät. Keskusteluhistoriaa käytetään silloin, jos se on tarpeen asiakkaan palvelemiseksi jatkossa tai palvelun kehittämiseksi.