Virtuaalinen Kytkentä-tapahtuma nuorille syyskuussa

Kytkentä 2021
Kytkentä 2021 järjestetään virtuaalisena, eli verkossa 24.–26.9. Tapahtuman pääpäivä on lauantai 25.9. Tapahtumassa jaetaan vertaiskokemuksia sekä tietoa helpottamaan sairastavan ja hänen läheisensä arkea.

Kytkentä-tapahtuma on tarkoitettu 18–35-vuotiaille, jotka sairastavat MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta. Tapahtuma on tarkoitettu myös sairastavien läheisille! Voit olla vaikka puoliso, vanhempi, sisarus tai hyvä ystävä. Ilmoittaudu kuitenkin mukaan!

Tapahtuman pääpaino on vertaiskokemusten jakamisessa, ja uusien tuttavuuksien löytämisessä. Kytkennässä voit jutella muiden sairastavien ja läheisten kanssa. Lisäksi saat tietoa helpottamaan sinun ja läheisesi arkea sekä kuulet Neuroliiton palveluista, joita voit tarvita elämässäsi juuri nyt, tai vähän myöhemmin.

Tapahtumassa EI anneta tietoa sairauden hoitoon, lääkityksiin, rokotuksiin ja koronaan liittyen.

• Tapahtumaan ilmoittautuneet pääsevät kirjautumaan sisälle Kytkentään tältä tapahtumasivulta pe 24.9. klo 12 alkaen. Kirjautuminen edellyttää Liveto-käyttäjätunnuksen luomista.
  • Tapahtumaan ilmoittautuneille olemme lähettäneet sähköpostitse infokirjeen, jossa kerromme ohjelmasta ja annamme ohjeet Liveto-käyttäjätilin luomiseen. Jos et ole saanut infokirjettä, katsothan myös roskapostikansiosi. Jos viestiä ei näy sielläkään, laitathan asiasta viestiä osoitteeseen info@neuroliitto.fi.
  • Tapahtuman tarkka ohjelma ja aikataulu löytyvät sivulta: Kytkentä 2021 (liveto.io) kohdasta ”Näytä aikataulu”.

Tapahtumaan ilmoittautuminen on päättynyt!

Kytkennän ohjelma

Perjantaina on etkot, lauantaina pääpäivä ja sunnuntaina jatkot. Voit olla mukana kaikkina kolmena päivänä, mutta voit piipahtaa mukaan myös ihan oman aikataulusi ja jaksamisesi mukaan. Ryhmäkeskustelut ja chat ovat myös vapaaehtoisia, eli voit itse valita, mihin ohjelmaan osallistut.

Kaikkina kolmena päivänä pääset tutustumaan Neuroliiton palveluihin. Lisäksi voit varata juttuvartteja Neuroliiton eri asiantuntijoilta.

• Perjantain 24.9. etkoilla tutustutaan virtuaalitapahtuman tarjontaan, Neuroliiton palveluihin ja chattaillaan osallistujien kesken. Vastaa myös lämmittelykyselyyn ja voit voittaa palkinnon.
  • Lauantai 25.9. on tapahtuman pääpäivä, jolloin pääset seuraamaan suoraa lähetystä Kytkentä-studiolta. Aiheina ovat mm. liikunta ja harrastukset, ihmissuhteet sekä arjessa jaksaminen. Studiossa on haastateltavana sairastavia ja läheisiä. Juontajana toimii Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Mikko Kekäläinen! Lisäksi pääset kuulemaan asiantuntijoiden tiiviitä puheenvuoroja käsiteltävistä aiheista.
  • Sunnuntaina 26.9. jatkoilla pääset vielä chattailemaan muiden osallistujien kanssa ja tutustumaan Neuroliiton palveluihin.

Tapahtuman tarkka ohjelma ja aikataulu löytyy tapahtumasivulta kohdasta ”Näytä aikataulu”. Ohjelmasta lähetetään myös tietoa sähköpostitse tapahtumaan ilmoittautuneille.

Kerro tapahtumasta aihetunnisteella #Kytkentä2021.

Lisätiedot

Tuliko mieleesi jotain kysyttävää Kytkentään liittyen? Laita viestiä osoitteeseen: info@neuroliitto.fi