Juhlavuoden tukijat

Neuroliiton 50-vuotisjuhlavuotta ovat mukana tukemassa Bristol Myers Squibb, Merck, Novartis ja Roche. Tällä sivulla tukijamme esittelevät toimintaansa.

Bristol Myers Squibb logoMe Bristol Myers Squibbillä teemme töitä potilaiden parasta ajatellen. Tutkimme ja kehitämme käänteentekeviä hoitoja vaikeisiin sairauksiin, jotta potilaat voisivat elää mahdollisimman laadukasta elämää. MS-tauti on yksi meille tärkeistä osa-alueista ja tavoitteenamme on vastata yhä paremmin MS-tautia sairastavien potilaiden tarpeisiin.

Merckin logoMe Merckillä haluamme luoda, parantaa ja pidentää elämää. Vastuullisuus ja uteliaisuus ovat toimintamme kulmakiviä. Tiede on kaikkien kehittämiemme hoitojen ja teknologioiden perusta ja uskomme vahvasti, että se on avainasemassa myös tulevaisuuden haasteiden ratkaisussa.

MS-tauti sinun ehdoillasi. MS-tauti muuttaa arkeasi, mutta voit silti elää itsesi näköistä elämää. Kun kaikki ei pyöri sairauden ympärillä, ehdit ja jaksat muutakin. Lisää ajankohtaista tietoa Minulta sinulle -sivustollamme.

NovartisNovartis tavoittelee uusia tapoja pidentää ja parantaa ihmisten elämää. Yhtenä maailman johtavista lääkeyrityksistä luomme uudenlaisia hoitoja merkittäviin lääketieteellisiin tarpeisiin. Neurologiset sairaudet, kuten MS-tauti, ovat yksi keskeisistä tutkimusalueistamme.

Moni saa MS-diagnoosin keskellä opiskeluja, urakehitystä ja/tai perhe-elämää, ja kysymyksiä voi olla paljon. MSelo -sivustolta voit löytää vastauksia moniin kysymyksiin, oppia muiden kokemuksista, löytää hyödyllisiä linkkejä ja saada vinkkejä arkeen.

Roche on globaali lääkealan ja diagnostiikan edelläkävijä. Pyrimme tieteen avulla parantamaan ihmisten elämänlaatua. Rochen yksilöllisen terveydenhuollon strategian tavoitteena on tarjota jokaiselle potilaalle juuri hänelle sopivin hoito parhaalla mahdollisella tavalla.

Nykymaailmassa ajankohtaisen ja luotettavan tiedon löytäminen voi olla aikaa vievää. Studio MS tarjoaa ilmaisen livelähetyksen ja mahdollisuuden anonyymiin kommunikaation MS-tautiin perehtyneen asiantuntijan kanssa. Lisätietoa Studio MS:n sivuilta