Villasukat #munkuntsille

Maskun neurologinen kuntoutuskeskus sai 30-vuotisen taipaleensa kunniaksi kolme villasukkamallia. Neulo itselle tai lahjoita kuntoutujalle!

Suurin osa kuntoutuskeskuksen kuntoutujista ei pysty tekemään itselleen villasukkia toimintarajoitteidensa vuoksi. Sairastavalla voi olla esimerkiksi neulomista hankaloittavaa vapinaa tai ongelmia näkökyvyssä. Myös kognitiiviset haasteet voivat hankaloittaa neulomista.

Neuroliitto haastaa innokkaita neulojia neulomaan kuntoutuskeskuksen värejä toistavia sukkamalleja niin itselleen kuin Maskun kuntoutujille.

Liity sukkayhteisöön Facebookissa

Facebookissa on perustettu oma ryhmä #munkuntsi-sukkien neulojille. Liity ryhmään täällä »

Mallien ohjeet

Voit valita mallin ulkonäön tai vaikeustason mukaan.
Lataa tästä Tähtisukkien ohje »
Lataa tästä Jonkunkaltainen -sukkien ohje »
Lataa tästä Kuntoutuskeskus Masku -sukkien ohje »

Sukkia lähettäneille kuntoutuskeskuksen muistikirja

Lähetämme helmikuun 2020 alusta kymmenelle ensimmäiselle villasukat Maskuun lähettäneelle paluupostissa vihreän muistikirjan. Laitathan siis lähetykseen mukaan yhteystietosi.

Kampanjan langat edullisesti

Ohjeissa käytetyt kuntoutuskeskuksen värejä muistuttavat Maija-sarjan sävyt tummansininen (206), sinivihreä (234) ja vaaleanvihreä (262) ovat tilattavissa Lankamaailman verkkokaupasta -10 % alennuksella koodilla 2NEUROMAIJA. Alennus on voimassa vuoden 2020 ajan. Maija-sarja Lankamaailman verkkokaupassa »

Lahjoitettavat sukat voi postittaa kuntoutuskeskukseen osoitteella:

Maskun neurologinen kuntoutuskeskus
Sukkakampanja
Vaihemäentie 10
21250 Masku

Muistathan merkitä koon neulomiisi sukkiin. Kiitos!