Neuroliitto SuomiAreenalla 19.–20.7.2018 – Tule mukaan!

Neuroliitto osallistuu yhdessä Aivoliiton ja Suomen Parkinson-liiton kanssa SuomiAreenaan teemoinaan aivosairauksien kustannukset, osatyökykyiset sekä terveellisempi työelämä.

Liittojen yhteinen keskustelutilaisuus Aivosairaudet iskevät kipeästi työikäisiin – lovi syvenee yhteiskunnan kukkarossa, järjestetään torstaina 19.7. klo 17.30-18.30 kaupungintalon pihalla.

Keskustelijoina ovat MS-tautia sairastava viestinnän asiantuntija Anu Valli, aivoinfarktin sairastanut urheilutoimittaja Kaj Kunnas ja Parkinsonin tautia sairastava kirjailija Timo Montonen. Mukana ovat myös neurologian professori Risto O. Roine, sosiaali- ja terveysministeriön ylijohtaja Kirsi Varhila sekä yrittäjä ja Satakunnan Yrittäjien työvaliokunnan jäsen Jukka Hurrila. Keskustelun juontaa toimittaja Kirsi Alm-Siira. Keskustelu on nähtävissä MTV Katsomossa. Täältä voit seurata lähetystä. (Huom! Linkki toimii vasta 18.7. klo 15 alkaen)

Liitot ovat myös Kansalaistorilla torstaista perjantaihin teltalla 41 (Yrjönkatu) jakamassa vinkkejä aivoturvallisempaan työelämään.

Lisäksi liitot tuovat perjantaina Torivartti-tuokioon Kauppatorin MTV-lavalle klo 13.10–13.30, Elävän kirjan kertomaan aiheesta ”Terveestä perheenisästä pyörätuolin – miten minä selvisin?”. Torivartti-lähetyksiä voit seurata myös täältä perjantaina 20.7. klo 9.15–14.00.

SuomiAreenalla keskustellaan suomalaisesta yhteiskunnasta rennosti kesäisissä tunnelmissa. Tilaisuudet ovat kaikille kävijöille avoimia ja ilmaisia. Viikkoon mahtuu paljon muutakin kuin pelkkää keskustelua: musiikkia, urheilua, liikuntaa, näytelmiä.

Tervetuloa mukaan!

Tunnelmia tapahtumasivulla Facebookissa

Seuraa keskustelua livenä Katsomossa

Seuraa Torivartti-lähetystä Katsomossa

Katso SuomiAreenan koko ohjelma.