Neuroliitto mukana SuomiAreenalla heinäkuussa

11.6.2021
Kategoriat: Tilaisuus

Lisää virkeitä työ- ja elinvuosia aivoista huolehtimalla

Aivosairaudet ovat Suomen kallein kansantauti. Iso osa aivosairauksien kustannuksista syntyy menetettyjen työvuosien kautta.

Neuroliiton, Muistiliiton ja Biogenin yhteisessä keskustelutilaisuudessa tiistaina 13.7.2021 klo 10–10.45 keskustellaan siitä, mitkä ovat konkreettiset aivoterveysteot, joilla voidaan lisätä virkeitä työ- ja elinvuosia sekä siitä, millaista tukea tarvitsevat aivosairauksiin jo sairastuneet ja heidän läheisensä.

Tilaisuuden juontaa aivoterveyden kokemusasiantuntija, toimittaja Kaj Kunnas. Keskustelijoina ovat toiminnanjohtaja Katariina Suomu Muistiliitosta, neuropsykologi sekä Neuroliiton Maskun neurologisen kuntoutuskeskuksen johtaja Päivi Hämäläinen, dosentti Kiti Müller Aalto-yliopistosta sekä Biogenin toimitusjohtaja Mikko Fernström.

Seuraa keskusteluja suorana netissä

Koronan vuoksi SuomiAreenan keskustelut pääasiassa striimataan netissä. Suorat linkit, joiden kautta keskusteluja voi seurata, julkaistaan kesäkuun aikana! Lisätietoa löydät MTV:n SuomiAreenan sivuilta: