Neuroliitto mukana Porin SuomiAreenalla 19.–20.7.

12.7.2018

Neuroliitto osallistuu yhdessä Aivoliiton ja Suomen Parkinson-liiton kanssa SuomiAreenaan teemoinaan aivosairauksien kustannukset, osatyökykyiset sekä terveellisempi työelämä.

Liittojen yhteinen keskustelutilaisuus Aivosairaudet iskevät kipeästi työikäisiin – lovi syvenee yhteiskunnan kukkarossa, järjestetään torstaina 19.7. klo 17.30-18.30 kaupungintalon pihalla.

Keskustelijoina ovat MS-tautia sairastava viestinnän asiantuntija Anu Valli, aivoinfarktin sairastanut urheilutoimittaja Kaj Kunnas ja Parkinsonin tautia sairastava kirjailija Timo Montonen. Mukana ovat myös neurologian professori Risto O. Roine, sosiaali- ja terveysministeriön ylijohtaja Kirsi Varhila sekä yrittäjä ja Satakunnan Yrittäjien työvaliokunnan jäsen Jukka Hurrila. Keskustelun juontaa toimittaja Kirsi Alm-Siira. Keskustelu on nähtävissä MTV Katsomossa.

Liitot ovat mukana myös Kansalaistorilla torstaista perjantaihin sekä pitävät perjantaina Torivartti-tuokion yllätyslavalla klo 13.10–13.30, jossa Elävä kirja kertoo, miten vakava sairaus muuttaa elämää.

SuomiAreenalla keskustellaan suomalaisesta yhteiskunnasta rennosti kesäisissä tunnelmissa. Tilaisuudet ovat kaikille kävijöille avoimia ja ilmaisia. Viikkoon mahtuu paljon muutakin kuin pelkkää keskustelua: musiikkia, urheilua, liikuntaa, näytelmiä.

Tervetuloa mukaan!

Katso SuomiAreenan koko ohjelma.