Neuroliitto hakee järjestösuunnittelijoita Ouluun ja Kuopioon

11.5.2018

Etsimme Neuroliiton järjestöyksikköön Kuopion ja Oulun toimistoihin yhteensä kahta monitaitoista järjestösuunnittelijaa.

Järjestösuunnittelijan pääasialliset työtehtävät ovat:

• toimialueensa neuroyhdistysten, kerhojen ja vertaisryhmien tukeminen, neuvonta ja ohjaus
  • sidosryhmäyhteistyö toimialueen julkisen sektorin ja järjestöjen yhteistyöverkostojen kanssakoulutusten ja
  • tapahtumien järjestäminen sekä järjestötiedottaminen yhdessä liiton muun henkilöstön kanssa.

Järjestösuunnittelijaksi valittavalta edellytämme:

• soveltuvaa ylempää ammattikorkeakoulututkintoa
  • järjestökokemusta
  • kykyä tiimityöhön ja itsenäiseen työskentelyyn
  • kehittävää työotetta ja mielenkiintoa vapaaehtois- ja vertaistoiminnan kehittämiseen.

Eduksi katsotaan:

• kokemus kouluttajana toimimisesta ja ryhmänohjauksesta
  • kokemus verkostotyöstä.

Työhön sisältyy matkustamista ensisijaisesti omalla toimialueella. Järjestösuunnittelijan tehtävänkuvaa voidaan muokata myös valittavan henkilön osaamisen ja työkokemuksen mukaan. Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta, ja tehtävä kuuluu vaativuusryhmään 5. Järjestösuunnittelijan toivotaan aloittavan työnsä Oulun toimistossa elokuussa ja Kuopion toimistossa syyskuussa.

Lisätietoja järjestöpäällikkö Eila Niemi, p. 040 7346 387, 17.5. klo 9–11, 21.5. klo 13–15 tai 28.5. klo 10–12.

Täytä hakemus viimeistään 31.5.2018 sähköisessä rekrytointipalvelussamme täällä.  Haastattelut järjestetään Oulussa ja Kuopiossa viikolla 24.

Neuroliitto edistää MS-tautia ja harvinaisia neurologisia sairauksia sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvointia. Liitto on 24 jäsenyhdistyksen ja noin 10 000 jäsenen neuroyhteisö. Palveluitamme ovat mm. neuvonta, kuntoutus ja asumispalvelut.