Maksuton kesäleiri 4–10-vuotiaille lapsille Teamsissä

23.4.2021
Kategoriat: Tilaisuus
SAMAT Muksut eli lasten omat leiripäivät 7.–8.6.2021 4–10-vuotiaille Teamsissä. Leiri on maksuton. Ilmoittautumiset ja lisätiedot 31.5.2021 mennessä elisa.tomperi@samat.kynnys.fi.

Kynnys ry:n SAMAT-toiminta järjestää maksuttoman etäkesäleirin 7.–8.6.2021. Leiri on tarkoitettu lapsille, joiden vanhemmista toisella tai molemmilla on jokin vamma tai pitkäaikaissairaus. Leiri on suunnattu noin 4–10-vuotiaille lapsille, mutta myös vanhemmat ovat tervetulleita mukaan.

Tule viettämään kesäkuun alkua SAMAT-toiminnan ohjaajien ja toisten lasten kanssa etäyhteyden välityksellä!

Toimintatuokioiden ohjelma

Toimintatuokiot järjestetään 4 krt päivässä klo 9–16 välisenä aikana. Tuokiot järjestetään Teamsin välityksellä, joten tarvitset tietokoneen tai älypuhelimen nettiyhteydellä. Ohjelmassa on yhteisiä jutteluhetkiä, askartelua, satutuokioita, jumppa- ja rentoutushetkiä.

Ilmoita lapsesi mukaan

Ilmoita lapsesi mukaan 31.5.2021 mennessä sähköpostitse osoitteeseen elisa.tomperi@samat.kynnys.fi. Elisa on SAMAT-toiminnan perhetoiminnan koordinaattori. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä lapsen nimen ja iän. Kerro myös, jos ohjaajan olisi hyvä tietää lapsesta jotain erityistä. Tämä helpottaa ohjelman sisällön tarkempaa suunnittelemista.

Saat vastausviestinä leirikirjeen, eli tarkemmat aikataulut ja liittymislinkit toimintatuokioihin. Liittymislinkkien yhteydessä saat myös ohjeet Teamsiin kirjautumiseen.

Tervetuloa mukaan!