Tuetaan yhdessä sairastavia – osallistu joulukeräykseen!

19.11.2021
Joulupalloja neuroliiton väreissä.

Neuroliitto kerää vuosittain varoja tärkeisiin kohteisiin. Tänä vuonna keräämme varoja soveltavan liikunnan kurssien järjestämiseksi MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen. Tavoitteenamme on tarjota uuden lajin kokeilumahdollisuus jokaisen 25 jäsenyhdistyksemme alueella.

Liikunta on tärkeää neurologista sairautta sairastaville. Sopivaa lajia voi olla vaikeaa löytää, jos edellytykset liikkumiseen ovat sairauden vuoksi heikentyneet tai muuttuneet entisestä. Neuroliitto tarjoaa liikuntaseuroille tietoa jäsentensä sairauksien erityispiirteistä. Lisäksi teemme yhteistyössä lajikokeiluja, joiden avulla kehitetään sairastaville soveltuvia liikuntamuotoja.

Lahjoittamalla annat pitkäaikaissairaille mahdollisuuden uusiin elämyksiin, liikunnan riemun löytämiseen ja oman hyvinvoinnin tukemiseen. Samalla tuet pitkäaikaissairaiden yhdenvertaisia harrastusmahdollisuuksia.

Rauhallista joulun odotusta sinulle ja läheisillesi!

Neuroliitto ry

Juha-Pekka Erälinna, puheenjohtaja

Helena Ylikylä-Leiva, toimitusjohtaja

Valitse oma tapasi auttaa

1. Tee lahjoitus tilille

Voit päättää itsellesi parhaiten sopivan tukisumman, pienikin lahja auttaa.

• Tilinumero: FI88 5710 0420 7349 15
  • BIC: OKOYHFIHH
  • Maksun saaja: Neuroliitto ry
  • Viitenumero: 777 773

2. Soita kätevästi keräyspuhelimeen

Kun soitat keräyspuhelimeen, lahjoituksesi (10,02 €) veloitetaan puhelinlaskussasi. Lahjoita soittamalla numeroon 0600 9 2622 (10,02 €/puhelu + pvm).

3. Ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Osoitteesta neuroliitto.fi/kuukausilahjoittaja saat ohjeet lahjoittajaksi ryhtymiseen.

Keräyslupa: RA/2020/1444.