Etsimme määräaikaista viestintäassistenttia

27.7.2020
Viestinnänassistentin työnkuva on monipuolinen.

Etsimme luovaa ja innokasta viestintäassistenttia osaksi Neuroliiton viestintätiimiä vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen.

Palkattavan tulee olla joko osatyökykyinen (ei ikärajoitusta) tai alle 30-vuotias pitkäaikaissairas tai vammainen nuori, joka ei ole mukana työelämässä eikä tutkintoon johtavassa koulutuksessa. Viestintäassistentti työllistetään Sosiaali- ja terveysministeriön Paikka auki -ohjelman avustuksella.

Viestintäassistenttina pääset mukaan suunnittelemaan ja ideoimaan erilaisia kampanjoita, tuottamaan ja päivittämään sisältöjä mm. sosiaaliseen mediaan, verkkosivuille ja uutiskirjeisiin, auttamaan tapahtumajärjestelyissä sekä toimimaan monipuolisesti erilaisissa avustavissa työtehtävissä osana viestintätiimiämme.

Tärkeimpiä ominaisuuksia valittavalla ovat hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito, vankka osaaminen sosiaalisen median välineiden käytöstä ja sisällöntuotannosta sekä MS Office -ohjelmien käytön hallinta. Englanninkielen osaaminen on eduksi tehtävässä. Lisäksi arvostamme erityisesti ideointikykyä, intoa oppia uutta, organisointikykyä sekä ystävällistä ja ratkaisukeskeistä asennetta työkavereihin ja työhön.

Työpaikka sijaitsee Neuroliiton keskustoimistossa Maskussa. Toimitilamme ovat esteettömät. Tehtävään valittavalle tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä, mahdollisuuden oppia uutta ja moniammatillisen työyhteisön tuen.

• Palkkaus: Sosiaalialan järjestöjen TES
  • Työ alkaa: 1.10.2020 tai sopimuksen mukaan
  • Rahoituksen käytölle on tietyt kriteerit, jotka hakijan tulee täyttää. Ne löytyvät kokonaisuudessaan täältä: www.paikka-auki.fi/rekrytointi

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi (sisältötyyppi vapaa!) ja cv:si to 27.8. klo 16 mennessä sähköpostitse osoitteeseen mari.vilska@neuroliitto.fi. Haastattelut järjestetään viikolla 36.

Lisätietoja tehtävästä antaa viestintäpäällikkö Mari Vilska, p. 0400 828 537 (ti 4.8. klo 13–14 ja pe 7.8./14.8. klo 13–14).

Neuroliitto ry on MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastavien sekä heidän läheistensä oma järjestö, joka edistää ja valvoo heille tärkeitä asioita yhteiskunnallisessa päätöksenteossa sekä tarjoaa neuvonta-, kuntoutus- ja asumispalveluja. www.neuroliitto.fi