Etsimme määräaikaista järjestöassistenttia

20.5.2019

Neuroliitto etsii järjestöassistenttia kokoaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.8.2019–31.7.2020. Palkattavan tulee olla alle 29-vuotias pitkäaikaissairas tai vammainen nuori, joka ei ole mukana työelämässä eikä tutkintoon johtavassa koulutuksessa. Järjestöassistentti työllistetään STEAn Paikka auki – nuoret työelämään -ohjelman avustuksella.

Järjestöassistentin tehtävänä ovat Neuroliiton järjestötoimintaan liittyvät soveltuvat työtehtävät mm. järjestökoulutuksen sekä tilaisuuksien ja tapahtumien järjestelyt, tilavaraukset, ilmoittautumisten vastaanottaminen sekä tiedotteiden kokoaminen, nettisivujen päivitys ja viestintä sosiaalisessa mediassa.

Järjestöassistentilta edellytetään tietoteknisistä taidoista MS Office -ohjelmien käytön osaamista sekä kokemusta sosiaalisen median käytöstä. Tehtävien hoitaminen edellyttää sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Ruotsin kielen taito on eduksi tehtävässä. Työhön voi liittyä matkustamista ja viikonlopputyötä.

Arvostamme:

• vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • organisointikykyä
  • oma-aloitteisuutta, luovuutta ja tarkkuutta
  • kokemusta yhdistys- tai vapaaehtoistoiminnasta
  • mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin

Työpaikka on järjestöyksikössä, liiton keskustoimistossa Maskussa. Toimitilamme ovat esteettömät. Tehtävään valittavalle tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä, mahdollisuuden uusien tietojen ja taitojen oppimiseen sekä moniammatillisen työyhteisön tuen.

Lue lisää ja hae tehtävään 13.6.2019 mennessä täällä: Neuroliitto järjestöassistenttirekry