Avaimen lukuoikeus nyt ostettavissa verkkokaupasta – hanki laaja tietopaketti käyttöösi

22.3.2021
Tilaa Avain-verkkolehti, mm. vertaistarinoita, tutkimustietoa, lääkehoidot, sosiaaliturva ja paljon muuta

Avain-lehti on yksi suosituimmista jäseneduista. Jos et vielä ole liittynyt jäseneksi, tarjoamme sinulle nyt mahdollisuuden tutustua lehteen. Osta lukuoikeus sähköiseen lehteen määräajaksi ja saat käyttöösi koko avainlehti.fi:n laajan tietopaketin MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastavalle: vertaistarinat, tutkimustiedon sekä kattavasti tietoa lääkehoidoista, kuntoutuksesta ja sosiaaliturvasta.

Voit ostaa lukuoikeuden avainlehti.fi-verkkopalveluun Neuroliiton verkkokaupassa valintasi mukaan joko 6 tai 12 kuukaudeksi. Lukuoikeuden oston yhteydessä saat sähköpostiisi lukukoodin, jolla pääset kirjautumaan Avaimen verkkopalveluun. Lukukoodin aktivoituminen kestää noin viisi minuuttia tilauksesta. Lukukoodi on voimassa määräajan.

Lukuvinkkejä: Avaimen luetuimmat artikkelit 2020

Hankittuasi lukuoikeuden voit aloittaa tutustumisen Avain-lehteen esimerkiksi näistä vuoden 2020 suosituimmista Avain-lehden artikkeleista:

1. Toiveikas (julkaistu Avaimessa 2/2019)
2. Rokkikukko loistaa lavalla ja koulutyössä (julkaistu Avaimessa 3/2020)
3. Vuosien sumun jälkeen kuului jälleen linnunlaulu (julkaistu Avaimessa 3/2020)
4. Kolme lapsena sairastunutta kertoo tarinansa (julkaistu Avaimessa 3/2019)
5. Kuitupitoinen hiilihydraatti tasaa verensokeria ja auttaa painonhallinnassa (julkaistu Avaimessa 3/2020)

Haluatko lukuoikeuden lisäksi painetun Avain-lehden kotiisi?

Haluatko lukuoikeuden kaikkiin avainlehti.fi:n artikkeleihin sekä lisäksi painetun Avain-lehden kotiisi kannettuna? Liity Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäseneksi, jolloin sekä painettu lehti että lukuoikeus sähköiseen lehteen sisältyvät automaattisesti jäsenmaksuusi. Liittymällä jäseneksi saat myös paljon muita etuja.

Oletko jo jonkin Neuroliiton jäsenyhdistyksen jäsen?

Jos olet jo liittynyt jäseneksi, sinun ei tarvitse erikseen ostaa lukuoikeutta, vaan pääset kirjautumaan avainlehti.fi:hin jäsennumerollasi. Jäsennumerosi löydät jäsenkortista, jäsenmaksulaskusta tai painetun Avain-lehden osoitekentästä lehden takaa.