Haku auki kulttuuriapurahaan ja liikunnan sponsoritukeen

1.12.2019

Neuroliiton myöntämät avustukset

Neuroliitto myöntää vuonna 2020 sekä kulttuuriapurahaa että liikunnan sponsoritukea.  Molempia tukimuotoja voivat hakea Neuroliiton jäsenyhdistysten MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastavat potilasjäsenet.

Kulttuuriapuraha on tarkoitettu edistämään taidetta tai muuta kulttuuritekoa, jolla jollain tavoin ilmennetään vammaisuuden tai pitkäaikaissairauden kokemusta tai vaikutuksia, ja jolla on tällä perusteella yleisempää merkitystä vammaisten ja pitkäaikaissairaiden ihmisten kannalta. Kulttuuriapurahan haku päättyy 24.1.2020. Lue lisää ja hae kulttuuriapurahaa.

Liikunnan sponsoritukea voivat hakea Neuroliiton jäsenyhdistysten potilasjäsenet, jotka kilpailevat kansallisella tai kansainvälisellä tasolla. Tuki myönnetään tavoitteelliseen valmentautumiseen kansainvälisiin edustustehtäviin. SM-tason kilpailuihin tukea saa, jos osallistuu kisoihin vuoden 2020 aikana. Liikunnan sponsorituen haku päättyy 31.1.2020. Lue lisää ja hae liikunnan sponsoritukea.