Apuasi tarvitaan! Lahjoita pieni ele -keräykseen

24.5.2021
pieni ele -keräys

Pieni ele -keräys on järjestetty vaalien äänestyspaikoilla vuodesta 1907 lähtien. Poikkeuksellisesti tänä vuonna kaikilla vaalipaikoilla ei ole vaalikeräyksen lipaskerääjiä koronapandemian takia.

Ei anneta kuitenkaan koronan estää auttamista. Voit lahjoittaa valitsemasi summan pieni ele -keräykseen kätevästi esimerkiksi tekstiviestillä, tilisiirrolla tai MobilePayn kautta. Myös keräyslippaaseen lahjoittaminen on edelleen mahdollista niillä paikkakunnilla, joissa lipaskeräys voidaan turvallisuusohjeistukset huomioiden järjestää.

Lahjoituksilla tuetaan kotimaan pitkäaikaissairaiden ja vammaisten elämää. Keräystuotto jaetaan pienessä eleessä mukana olevien kotimaan vammais- ja terveysjärjestön kesken. Järjestöt käyttävät keräysvarat mm. kuntoutukseen, apuvälineiden hankintaan ja edunvalvontaan. Paikallisyhdistyksissä keräysvarojen avulla järjestetään esimerkiksi neuvontaa, vertaistukiryhmiä sekä virkistystoimintaa.

Tee pieni ele, jonka merkitys on korvaamaton. Katso tarkemmat ohjeet lahjoituksen tekemiseen osoitteesta pieniele.fi/lahjoita.